ik heb in mijn script onderstaande code staan in een echo in php voor het maken van een popup. maar het probleem is dat deze in FF wel werkt en zodra ik het in IE probeer niet.
heeft IE een of andere extra parameter nodig oid?
Je kan ook voordat je die code neerzet je echo en de PHP code afsluiten dan doe je die bovenstaande code als HTML (dus zonder slashes) en daarna open je je PHP code weer en ga je verder waar je bezig was.
<?php
session_start();
include('config.php');
if ($_SESSION['typeID'] != 4) //controleren of degene een werknemer is
{
echo('U heeft niet de juiste rechten om deze pagina te mogen bekijken! Bent u van mening dat dit wel het geval is, neem dan contact op met de <a href="mailto:'.$webmasteremail.'">webmaster</a>.');
}
else
{
$query1 = "SELECT * FROM emails ORDER BY id DESC";
$result1 = mysql_query($query1) or die (mysql_error());
echo('<table align="center" height="380" class="Tabel" width="95%" >');
echo('<tr align="center"><td class="Kop1"> Contact Geschiedenis </td></tr>');
while ($row1 = mysql_fetch_array($result1))
{
$bericht = substr($row1['bericht'],0,25); //bericht inkorten tot 25 karakters
?><tr>
<td width="25%"><a href="#" onClick="window.open('http://www.elektronica-onderdelen.nl/gedegen/admin/?page=bekijkemail&id="<?php echo($row1['id']); ?>"','Bekijk E-mail','width=600,height=700'); return false"><?php echo($row1['naam']); ?></a></td>
<td width="25%"><?php echo($row1['email']); ?></td><td width="25%"><a href="#" onClick="window.open('http://www.elektronica-onderdelen.nl/gedegen/admin/?page=bekijkemail&id="<?php echo($row1['id']); ?>"','Bekijk E-mail','width=600,height=700,toolbar=no,location=no')"><?php echo($bericht); ?></a></td >
<td width="25%"><?php echo($row1['datum'].' '.$row1['tijd']); ?></td>
<td width="25%"><a href="?page=verwijderemail&id=<?php echo($row1['id']); ?>">Verwijder</a></td>
</tr>
<?php
}
echo('<tr height="100%"><td></td></tr>');
echo('</table>');
}
?>
if($_SESSION['typeID']!=4)//controleren of degene een werknemer is
{
echo('U heeft niet de juiste rechten om deze pagina te mogen bekijken! Bent u van mening dat dit wel het geval is, neem dan contact op met de <a href="mailto:'.$webmasteremail.'">webmaster</a>.');