login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

meer velden

Offline lau - 03/07/2006 15:44
Avatar van lauHTML interesse Stel, ik wil het volgende maken:
  1. nr1
  2. ---
  3. a
  4. b
  5. c
  6.  
  7. nr2
  8. ---
  9. a
  10. b
  11.  
  12. nr3
  13. ---
  14. a
  15. b
  16. c
  17. d

Invoerformulier is al gemaakt, te zien op:
http://as.4dime...ltiple.php
Door +product te klikken krijg je dus meerdere hoofdvelden waarin je dus nrX kunt typen. Door op die +onderdeel te klikken krijg je meerdere subvelden waarin je dus a, b, c, d etc AFHANKELIJK van hoeveel je op + klikt.

Eenmaal op test verzenden te klikken, krijg ik een verkeerde output (moet uiteindelijk dus naar database worden geschreven - maar dit is enkel een testpagina).

Output moet dus naar iets wat op bovenstaand voorbeeld staat.
Nu ben ik een totale leek in javascript, maar hij vertoont keuren op gebied van window.onload en het vermenigvuldigen van de velden van de subs.
Dus nu eerst mijn vraag:
1) hoe voeg ik 2 window.onload bij elkaar, want nu werkt 1e window.onload niet
2) hoe krijg ik ervoor dat als je een nieuw product hebt toegevoegd ook een nieuw onderdeel kan toevoegen aan een oud product.

JS code te zien op de pagina zelf (source)

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 03/07/2006 16:14
Avatar van Thomas Moderator Als je een aantal keer heen en weer pingpongt met producten en onderdelen klopt er niet zoveel meer van.

Ik denk dat je het beste in een (globaal) array bij kunt houden hoeveel producten er zjin, en uit hoeveel onderdelen elk product bestaat?

Je kunt meerdere functies achter elkaar laden door deze zelf ook weer in een init-functie te zetten:

1. function init()
  2. {
  3. moreFields();
  4. morePESFields();
  5. }
  6.  
  7. window.onload = init();
Offline lau - 03/07/2006 16:21
Avatar van lau HTML interesse Hmm.. jah.. maar hoe moet ik het precies nu in een (globaal) array zetten?
Ik heb echt geen flauw idee hoe JS moet, maar begrijpt het wel als het eenmaal staat 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s