login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Eerst pagina, daarna plaatjes laden.

Offline boyd12 - 25/05/2006 12:58
Avatar van boyd12Nieuw lid Ik heb een forum en als er in een topic plaatjes staan die op een slome server staan gehost dan laad dat hele topic sloom!

Dus ik wou weten of het mogelijk is de plaatjes die tussen [img] en [/img] staan pas te laden als de rest van de pagina al geladen is. Zoja hoe kan het?

Als er nog andere oplossingen zijn voor het sloom laden van topics met plaatjes op een slome server zijn hoor ik het graag 

Alvast bedankt!:D

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 25/05/2006 13:00
Avatar van marten Beheerder lees de tutorial over bufferen bij tutorials even door. Daar zal het mee moeten lukken
Offline boyd12 - 04/06/2006 21:42
Avatar van boyd12 Nieuw lid Ik denk niet dat dat gaat werken omdat dat server side is. Het gaat erom dat de bezoeker niet hoeft te wachten op sloom ladende plaatjes maar al gelijk de rest kan zien!

Is hier niet een javascriptje voor?

Geen preloader maar een afterloader zegmaar 
Offline CDNC - 04/06/2006 22:34
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde plaatjes omzetten naar links? (ik vind dat persoon wel enorm hinderlijk mja...)

Offline boyd12 - 05/06/2006 13:38
Avatar van boyd12 Nieuw lid Ja dat is idd een oplossing maar zoals je zelf al zegt behoorlijk hinderlijk als bezoeker. Er moet toch een javascriptje voor zijn want volgens mij heeft MSN Space dat ook. Daar zie je de hele pagina en de plaatjes daarna geladen incl. dat ronddraaiende loadertje.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s