login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Winkelwagen

Offline niekj - 23/05/2006 19:08
Avatar van niekjNieuw lid Hallo Allemaal,

Ik wil deze script gaan gebruiken voor mijn winkelwagen:
http://www.site...amp;id=749

Maar als je 't hebt besteld komt de bestelling in een pop-up.

Hoe zorg ik ervoor dat dit op een gewone pagina komt?

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nemesiskoen - 23/05/2006 19:09
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Actually:
hiervoor moet je bij de auteur van het script zijn, en niet bij ons.
Het valt op te lossen door die popup te veranderen in document.write. Dan komt het op 'een gewone pagina'.
Offline niekj - 25/05/2006 21:58
Avatar van niekj Nieuw lid en kan niemand het gewoon uitleggen want de auteur reageerd niet...
Offline ece - 25/05/2006 23:38 (laatste wijziging 25/05/2006 23:48)
Avatar van ece HTML interesse Hier ben ik dan .
Was vandaag de hele dag weg.
Uhm ja zoals Nemesiskoen al zei met document.write.
Ik zal even voor je kijken hoe het zit en dan post ik het stukje wel effe.

Edit:
Hmm vreemd hetgeen wat ik steeds probeer werkt niet .
Offline niekj - 26/05/2006 00:19 (laatste wijziging 26/05/2006 00:19)
Avatar van niekj Nieuw lid en het aantal kan ook niet veranderd worden in de winkelwagen zelf. of het product verwijderen.

Ik vind het een mooie script maar zoek net ff iets waar meer functies op zitten.

Weet iemand misschien een ander script? want heb het hele internet afgezocht maar vond niks...
Offline Ultimatum - 26/05/2006 00:33 (laatste wijziging 26/05/2006 00:34)
Avatar van Ultimatum PHP expert http://www.site...amenwerken
^^

edit:
laat maar zie je daar al reeds een aanvraag hebt geplaats
Offline ece - 26/05/2006 22:59 (laatste wijziging 27/05/2006 14:44)
Avatar van ece HTML interesse Niekj.
Als je dat wilt dan moet je met php gaan werken. Dit is een eenvoudig html/javascript winkelwagentje dus veel kan je er niet van verwachten.
Zoek op www.phpfreakz.nl eens naar webshop en dan moet je de webshop van 'stefan koenders' nemen. Ik denk dat je daar al een heel eind mee uit de voeten kunt .

Succes.

Edit:
@Silvex.
Juist .
Offline SilVeX - 27/05/2006 11:31
Avatar van SilVeX HTML beginner Ik zal het even voorkauwen:

Klik hier maar...ce bedoeld
Offline niekj - 27/05/2006 15:34 (laatste wijziging 28/05/2006 20:51)
Avatar van niekj Nieuw lid vanavond ga ik de webshop eens op m'n server zetten en de winkelwagen eruit vissen.
Het lijkt me ook beter om dit topic te laten verplaatsen naar forum--->php

Ben begonnen...

ben naar install.php gegaan en alles ingevuld maar krijg foutmeldingen:

1. Warning: mkdir(WSFILES): Permission denied in /home/nlsound/domains/nlsound.com/public_html/shop/install.php on line 21
  2.  
  3. Warning: fopen(WSFILES/cats): failed to open stream: No such file or directory in /home/nlsound/domains/nlsound.com/public_html/shop/install.php on line 23
  4.  
  5. Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/nlsound/domains/nlsound.com/public_html/shop/install.php on line 24
  6.  
  7. Warning: fopen(WSFILES/producten): failed to open stream: No such file or directory in /home/nlsound/domains/nlsound.com/public_html/shop/install.php on line 25
  8.  
  9. Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/nlsound/domains/nlsound.com/public_html/shop/install.php on line 26
  10.  
  11. Warning: unlink(config.php): No such file or directory in /home/nlsound/domains/nlsound.com/public_html/shop/install.php on line 27
  12.  
  13. Warning: fopen(config.php): failed to open stream: Permission denied in /home/nlsound/domains/nlsound.com/public_html/shop/install.php on line 28
  14.  
  15. Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/nlsound/domains/nlsound.com/public_html/shop/install.php on line 30
  16.  
  17. Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/nlsound/domains/nlsound.com/public_html/shop/install.php on line 31
  18. WebShop v.3 is nu met succes geïnstalleerd, verwijder install.php om misbruik te voorkomen!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.204s