Lid |
|
Hallo mensen,
Ik probeer de volgende dropdown te maken:
Als je nederland selecteerd. Dan zie je een paar lsteden van nederland in de dropdown.
Als je frankrijk selecteerd dan zie je een paar steden van frankrijk in de dropdown.
En als je bijv bij de stad van nederland bent ook een straat. Ik wil dus drie dropdowns achter elkaar hebben.
Kan iemand mij een beetje helpen, ik kom er niet echt uit.
<form id="form1" name="form1" method="post" action="">
<label>
<select name="Land">
<option value="nl">Nederland</option>
<option value="fr">Frankrijk</option>
<option value="bel">Belgie</option>
</select>
</label>
<label> <br />
<select name="Stad">
<option value="amst">Amsterdam</option>
<option value="rot">Rotterdam</option>
<option value="dh">Den haag</option>
<option value="par">Parijs</option>
<option value="boux">Boux</option>
<option value="car">Caranetan</option>
<option value="brus">Brussel</option>
<option value="hog">hoogd</option>
<option value="zal">zalven</option>
</select>
<select name="straat">
<option value="teststraatt">teststraat</option>
<option value="teststraat">teststraat</option>
</select>[/
<form id="form1" name="form1" method="post" action=""> <label> <select name="Land"> <option value="nl">Nederland</option> <option value="fr">Frankrijk</option> <option value="bel">Belgie</option> </select> </label> <label> <br /> <select name="Stad"> <option value="amst">Amsterdam</option> <option value="rot">Rotterdam</option> <option value="dh">Den haag</option> <option value="par">Parijs</option> <option value="boux">Boux</option> <option value="car">Caranetan</option> <option value="brus">Brussel</option> <option value="hog">hoogd</option> <option value="zal">zalven</option> </select> <select name="straat"> <option value="teststraatt">teststraat</option> <option value="teststraat">teststraat</option> <option value="teststraat">teststraat</option> <option value="teststraat">teststraat</option> <option value="teststraat">teststraat</option> <option value="teststraat">teststraat</option> <option value="teststraat">teststraat</option> <option value="teststraat">teststraat</option> <option value="teststraat">teststraat</option> </select>[/
Ik heb al op het forum gekeken en heb al zoiets gezien maar niet met die selectboxjes, ik probreer het ook t ebewerken maar lukt niet?
Kan iemand mij alsjeblieft helpen :
Hartstikke bedankt!!!!!:!: :
|