login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Om de dag een andere quote

Offline Rob - 16/01/2006 20:44
Avatar van RobHTML interesse Weet niet waar het hoort dus plaats het maar hier.

Op mijn website heb ik een vak waar twee quotes staan. Nu zoek ik iets dat er voor zorgt dat er elke dag een andere quote komt te staan. Dat je er dus een stuk of 50 instelt en elke keer een verschillende ziet.

Bestaat dat?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline haytjes - 16/01/2006 20:47 (laatste wijziging 16/01/2006 20:47)
Avatar van haytjes Gouden medailleGouden medaille

JS gevorderde
dit is een verjaardag kalander, maar heeft eigenlijk dezelfde functionaliteit dat je wilt:
http://www.site...amp;id=199

[edit]moved to JavaScript
Offline BigBug - 16/01/2006 20:47
Avatar van BigBug PHP expert Dat bestaat, ze zijn wel op script site's te vinden en zijn ook niet zo makkelijk te maken.. Je moet alleen een bestand met quotes hebben, een bestand die een quote nr uit de database haalt (wordt elke dag gerefreshed) en deze laat vertonen... c'est tout
Offline Ibrahim - 16/01/2006 20:48 (laatste wijziging 16/01/2006 20:50)
Avatar van Ibrahim PHP expert een tabel aanmaken
quotes daar indoen met datum
selecteren aan hand van datum
weergeven

klaar 
Offline DeafBoy - 17/01/2006 00:36
Avatar van DeafBoy HTML beginner aan de hand van datum.. En als je 3 uur later nog eens bezoekt, dan krijg je weer dezelfde. Dat wilt ie vast niet.
Offline Gerard - 17/01/2006 02:06
Citaat:
aan de hand van datum.. En als je 3 uur later nog eens bezoekt, dan krijg je weer dezelfde. Dat wilt ie vast niet.

Kijkende naar:
Citaat:
Op mijn website heb ik een vak waar twee quotes staan. Nu zoek ik iets dat er voor zorgt dat er elke dag een andere quote komt te staan.

Is dat toch echt wat hij wil... dus volgende keer gewoon de topic-start lezen...

Mijn tip: cronbjob!
Offline zointer - 17/01/2006 07:45 (laatste wijziging 17/01/2006 07:46)
Avatar van zointer HTML gevorderde
Citaat:
[edit]moved to JavaScript

@haytjes waarom moet dit naar js?
Kan toch perfect met php
@ts
Mijn tip is eens zoeken:PHP Quote en hier zit zeker iets bij wat je kan gebruiken(anders verbouwen), tenzij je geen php ondersteund maar dit geef je niet aan
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s