PHP gevorderde |
|
Ik zoek een count down script in javascript dat aftelt digitaal weergeven.
Deze zoude moetten letterlijk aftellen op je browsers zonder dat deze zich elke seconde vernieuwd.
ik heb al deze code gevonden maar das een gewone klok en zou zoiets moetten hebben maar die dan aftelt.
<div align="center">
<center>
<table border="0">
<tr>
<td><script language=Javascript1.2>
// verander hieronder de kleur font en grootte van het klokje
var tags_before_clock = "<font face='arial' size='3' color='#CCFFCC'><b> "
var tags_middle_clock = ""
if(navigator.appName == "Netscape") {
document.write('<layer id="clock"></layer><br>');
}
if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1){
document.write('<span id="clock"></span>');
}
function upclock(){
var dte = new Date();
var hrs = dte.getHours();
var min = dte.getMinutes();
var sec = dte.getSeconds();
var col = ":";
var spc = " ";
var com = "";
if (hrs == 0) hrs=12;
if (min<=9) min="0"+min;
if (sec<=9) sec="0"+sec;
if(navigator.appName == "Netscape") {
document.clock.document.write(tags_before_clock+hrs+col+min+col+sec+tags_middle_clock+day+com+spc);
document.clock.document.close();
}
if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1){
clock.innerHTML = tags_before_clock+hrs+col+min+col+sec+tags_middle_clock+com+com+spc;
}
}
setInterval("upclock()",200);
</script></td>
</tr>
</table>
</center>
</div>
<div align="center"> <center> <table border="0"> <tr> <td><script language=Javascript1.2> // verander hieronder de kleur font en grootte van het klokje var tags_before_clock = "<font face='arial' size='3' color='#CCFFCC'><b> " var tags_middle_clock = "" if(navigator.appName == "Netscape") { document.write('<layer id="clock"></layer><br>'); } if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1){ document.write('<span id="clock"></span>'); } function upclock(){ var hrs = dte.getHours(); var min = dte .getMinutes (); var sec = dte.getSeconds(); var col = ":"; var spc = " "; var com = ""; if (hrs == 0) hrs=12; if (sec<=9) sec="0"+sec; if(navigator.appName == "Netscape") { document .clock .document .write (tags_before_clock +hrs +col +min+col +sec +tags_middle_clock +day +com +spc );document.clock.document.close(); } if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1){ clock .innerHTML = tags_before_clock +hrs +col +min+col +sec +tags_middle_clock +com +com +spc ;} } setInterval("upclock()",200); </script></td> </tr> </table> </center> </div>
|