PHP expert |
|
Ik heb een heel vreemd probleem, ik heb een panel waar ik wat in moet painten, maar dit werkt alleen als ik een MessageBox.Show("") eronder zet.
Ik heb de volgende methode:
public void placeShip(Point oIndex)
{
this.resetGameField();
foreach (GameFieldPoint oGameFieldPoint in this._oSelectedShip.shipPoints)
{
if (oGameFieldPoint != null)
{
oGameFieldPoint.type = GameFieldPointType.ship;
}
}
}
public void placeShip(Point oIndex) { this.resetGameField(); foreach (GameFieldPoint oGameFieldPoint in this._oSelectedShip.shipPoints) { if (oGameFieldPoint != null) { oGameFieldPoint.type = GameFieldPointType.ship; } } }
En zo roep ik de methode aan:
private void gameField1_MouseClick(object sender, MouseEventArgs e)
{
switch (e.Button)
{
case MouseButtons.Left:
Point oPosition = this.gameField1.getIndex(e.X, e.Y);
this.gameField1.placeShip(oPosition);
this.gameField1.Invalidate();
break;
}
}
private void gameField1_MouseClick(object sender, MouseEventArgs e) { switch (e.Button) { case MouseButtons.Left: Point oPosition = this.gameField1.getIndex(e.X, e.Y); this.gameField1.placeShip(oPosition); this.gameField1.Invalidate(); break; } }
Als ik nu klik dan gebeurd er helemaal niets, maar wijzig ik het eerste blok code naar onderstaande dan werkt het wel. Ik zie niet waarom het die MessageBox het verschil maakt.
public void placeShip(Point oIndex)
{
this.resetGameField();
foreach (GameFieldPoint oGameFieldPoint in this._oSelectedShip.shipPoints)
{
if (oGameFieldPoint != null)
{
oGameFieldPoint.type = GameFieldPointType.ship;
}
}
MessageBox.Show("")
}
public void placeShip(Point oIndex) { this.resetGameField(); foreach (GameFieldPoint oGameFieldPoint in this._oSelectedShip.shipPoints) { if (oGameFieldPoint != null) { oGameFieldPoint.type = GameFieldPointType.ship; } } MessageBox.Show("") }
Denk dat dit voldoende code is, maar als er meer nodig is laat het dan maar weten. Hopelijk kan iemand mij snel een antwoord geven.
|