PHP beginner |
|
Ik heb mijn output veld nu veranderd in een label, omdat ik graag wil dat de gebruiker van mijn applicatie de output kan selecteren en vervolgens kan kopiëren. Daarom heb ik gekozen voor een label. Vraag mij niet of dit de juiste keuze is, maar ik had eerst een list-box en dat voldeed niet aan mijn wensen. Nu heb ik alleen een probleempje met de volgende 2 regels in mijn code:
object item = strArray[index];
output.Items.Add(item);
object item = strArray[index]; output.Items.Add(item);
Ik krijg een streep onder Items met de volgende error:
Error 1 'System.Windows.Forms.Label' does not contain a definition for 'Items' and no extension method 'Items' accepting a first argument of type 'System.Windows.Forms.Label' could be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)
Error 1 'System.Windows.Forms.Label' does not contain a definition for 'Items' and no extension method 'Items' accepting a first argument of type 'System.Windows.Forms.Label' could be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet oplossen, heb al meerdere dingen geprobeerd. Eentje was het output veld vervangen door een list-box, wat ik dus eigenlijk niet wil, maar het probleem was daardoor wel opgelost. Mijn code ziet er nu zo uit. |