Voor school moet ik voor donderdag een project voorstel indienen.
Nu ik heb zelf op dit moment geen intressant idee om software voor te schrijven. Wat ik al wel weet is dat ik het in c# ga maken.
Als iemand van jullie iets leuk weet om eventueel te kunnen maken als software laat het me dan weten!
Natuurlijk word er rekenning gehouden dat het programma niet te simpel mag zijn, hierbij bedoel ik dus geen programma dat enkel dat
het programma een implementatie doet van iets zoals sms verzenden of dergelijke. Niet enkel database gegevens handeling.
Ontani, klinkt intressant maar ik heb niet echt en goed beeld van wat je juist bedoeld. Bedoel je dan gewoon een programma dat je kan gebruiken met en gewone cursor ook? Want uiteindelijk ga ik geen touchscreen kopen voor schoolproject ;)
Een touchscreen is gewoon een scherm met een ingebouwde muis. Alles wat je op je scherm aanraakt wordt het zelfde afgehandeld als een muis.
@Koen: Omdat het in een keuken (In dit voorbeeld) niet handig is om een extra muis te hebben liggen als je dat eventueel in de muur zou willen inbouwen. Het is dan zoveel gemakkelijker om gewoon een scherm met touchscreen te hebben.