PHP expert |
|
Dankje wel, jouw tutorial klaarde het een en ander wel op. Maar heb nog wel een probleem. Ik heb in versie 1.0.0 een simpele messagebox geplaatst (MessageBox.Show("Version 1.0.0")). Dit werkt goed, maar als ik update naar versie 1.0.1 dan staat er onder software wel dat ik versie 1.0.1 heb geinstalleerd maar krijg nog steeds een messagebox met versie 1.0.0 te zien en niet 1.0.1. Heb alles hetzelfde als in jouw tutorial gedaan. Wat doe ik fout?
Update: hmm.., kwam erachter dat ik in plaats van hard coded (stond in comments, weet niet waarom) dit stuk code had gebruikt om versie nummer te laten zien:
MessageBox.Show(Application.ProductVersion);
MessageBox.Show(Application.ProductVersion);
En hij haalt het versienummer niet van de setup (best logisch) maar uit AssemblyInfo.cs, dus nu ik die gewijzigd heb doet dit deel het wel. Maar hij update de code nog steeds niet. Ik probeer nog even verder maar als iemand nog een tip heeft ofzo dan is dat welkom .
Update2
Ik denk door de chaotische mappenstructuur dat ik wat dingen door de war heb gehaald. Heb nu wat duidelijker de installs gemaakt enzo en nu werkt het updaten .
Nog 1 vraag, nu heb ik de mogelijkheid om een pad op te geven voor de upgrade, maar ik wil dat je dat niet kan invullen odmat hij over versie 1.0.0 geinstalleerd moet worden. Weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
Nog bedankt voor de tutorial WMP, hielp heel erg . |