PHP interesse |
|
Ik heb een site gemaakt zonder login. oftewel ik heb alleen de layout en en de zooi die beveiligd moet worden. Die site moet zo snel mogelijk "goed" online. Hij is al online maar niet goed dus.
dit is hem: http://lordsofgondor.downfire.com
Homepage staat het login formulier. Als je daar inlogd bent moet de guide, calculation, farmlist en faq, vrijgegeven worden. Als er niet ingelogd is en iemand gaat toch naar een van die pagina's wil ik dus dat er komt te staan hiervoor moet je ingelogd zijn, met daaronder een inlogformulier, om alsnog in te loggen.
Bij join kan je registreren. dat registreren moet als volgd gebeuren invullen van het form agreement moet gecheckt zijn (dit maak ik zelf met javascript) klik de sign-up button. Email met activaticode + wachtwoord.
Ik wil de site dus zo snel mogelijk goed online. ik heb op het moment herfstvakantie, tijd zat dus. Maar ik ben een noob met Mysql en beginner php en expert in javascript. Zou iemand me kunnen helpen met dit project. of gedeeltelijk kunnen helpen door alleen het registratie gedeelte te maken ofzo.
msn: sten_goes@hotmail.com
Ik wil dus graag een login en registratie script. Ik denk dat de login met sessions moet gebeuren.
ps. server ondersteund php + mysql ik heb een mysql database.
edit: ik weet dat er inprincipe geen hele scripts worden geschreven en dat dit project nogal groot is maar ik heb echt geen flauw idee waar ik moet beginnen.:(
|