Nieuw lid |
|
<form method='post' action='<?php echo $_SERVER['PHP_SELF'] ?>'>
<table border='0'>
<tr><td>Je naam:</td><td><input type='text' name='script_auteur' size='40' maxlength='40'></td></tr>
<tr><td>De naam van je script:</td><td><input type='text' name='script_naam' size='40' maxlength='40'></td></tr>
<tr><td>De categorie van je script:</td><td>
<select name='horeca categorie'>
<option value='asp'>ASP</option>
<option value='CGI'>CGI</option>
<option value='HTML'>HTML</option>
<option value='Java'>Java</option>
<option value='Javascript'>Javascript</option>
<option value='Perl'>Perl</option>
<option value='PHP'>PHP</option>
<option value='XML'>XML</option>
</select>
<form method='post' action=' <?php echo $_SERVER['PHP_SELF'] ?>'> <table border='0'> <tr><td>Je naam:</td><td><input type='text' name='script_auteur' size='40' maxlength='40'></td></tr> <tr><td>De naam van je script:</td><td><input type='text' name='script_naam' size='40' maxlength='40'></td></tr> <tr><td>De categorie van je script:</td><td> <select name='horeca categorie'> <option value='asp'>ASP</option> <option value='CGI'>CGI</option> <option value='HTML'>HTML</option> <option value='Java'>Java</option> <option value='Javascript'>Javascript</option> <option value='Perl'>Perl</option> <option value='PHP'>PHP</option> <option value='XML'>XML</option> </select>
das dus de code die ik gebruik maar als ik dus die asp en zo verander in bv dat er test moet staan dan komt er in de database een leeg vak te staan laat ik er echter die asp staan dan komt er wel asp te staan in de database . Hoe kan ik nu zorgen als ik dat verander dat het ook word opgenoemen in de database?
ik ben beginneling en wile igenlijk alleen weten waar ik moet zoeken om dat aan te passen .
|