login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

iemand die me opweg wil helpen?? (Opgelost)

Offline pietkierewie - 10/09/2005 15:26 (laatste wijziging 10/09/2005 15:36)
Avatar van pietkierewieNieuw lid ok ik ben nu redelijk goed met html en wil eigenlijk een mafia spel gaan maken, layout is geen probleem maar ik snap nog vrij weinig van een database en php... kan iemand me ergens naar toe sturen waar ik (liefst in het nederlands) het een beetje kan leren...

bedoel dus eigenlijk, waarmee kan ik et beste beginnen???

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gijs - 10/09/2005 15:42 (laatste wijziging 10/09/2005 15:43)
Citaat:
maar ik snap nog vrij weinig van een database en php

En je wilt dan een mafia spel maken 
Knul, dan ben je de 2134767238e met een ****-spel

Leer eerst eens goed PHP, lees de tutorials hier op de site, en ga wat kleine dingetjes maken, bijv een privé berichten systeem, of een forum. En als je dat goed doorhebt, ga je dan pas wagen aan een mafia game  

Offline burdy92 - 10/09/2005 22:54
Avatar van burdy92 HTML interesse ik denk dat als je een eigen spel wil gaan maken kun je misschien beter beginnen met php en kleine scripts maken/aanpassen van iemand anders zoals poll, shoutbox, o.i.d. zo ben ik ook begonnen en daar leer je veel van moet ik zeggen.. als je later al iets beter bent met php kun je zelf scripts proberen te maken en dat nog wat later combineren met mysql en als je dat goed onder de knie hebt kun je misschien wel een "maffia" game maken..

veel succes!
Offline Rens - 10/09/2005 23:35

Crew algemeen
Voor PHP:
http://www.site...p;type=int

Voor MySQL:
http://www.site...p;type=int
Offline brechtjeu - 11/09/2005 00:03
Avatar van brechtjeu Onbekend wil je dan www.barafranca.nl faken?
Offline timmie_loots - 11/09/2005 00:12
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Alsof die origineel zijn :{
Offline brechtjeu - 11/09/2005 00:15
Avatar van brechtjeu Onbekend @ timmie_loots: idd ja ik denk iedereen die barafranca gespeeld heeft of bezig is aan het spelen direkt op het originele idee komt om zelf een maffia spel te maken... maar ze vergeten dat dat toch niet zo makkelijk is als ze dachten. 
Offline Maarten - 11/09/2005 00:52
Citaat:
ben nu redelijk goed met html

Oojaa, en daarmee kan je zeker een mafia-spel maken.. layout (html 'n shit dus) is zowat het minst belangerijke bij zo'n spel...
Offline cracker - 11/09/2005 03:25 (laatste wijziging 11/09/2005 03:28)
Avatar van cracker Onbekend Iedereen (ale ja, iedereen...) wilt één of ander heel bekend mafia, Kings Of chaos, Runescape of wat_weet_ik_veel spel maken maar niemand (bitter weinig personen) doen zich de moeite een geldig script te schrijven !

message to those n00bs: Go and play tetris !

note: Ik ben nu al meer dan een jaar met PHP etc bezig en dan nog maak ik fouten.
bij iedereen blijft dit zo maar ik wil gewoon zeggen dat je als HTML beginner niet aan zoiets moet beginnen.
Vraag niet hoe of wat je moet doen om zo'n spel te maken,...
LEER een server-side script zoals PHP of ASP...
En nee, Dat wordt niet gemaakt met M$ Frontpage !
Offline gothmog - 11/09/2005 11:59
Citaat:
ok ik ben nu redelijk goed met html en wil eigenlijk een mafia spel gaan maken, layout is geen probleem maar ik snap nog vrij weinig van een database en php... kan iemand me ergens naar toe sturen waar ik (liefst in het nederlands) het een beetje kan leren...

waar denk je dat deze site voor is?
het belangrijkste hier is zo'n beetje de php&mysql het zou dan gek zijn als je hier niks ervan kon leren:o
ik zou toch eerst aan iets anders beginnen voor je een mafiaspel begint...
want mafiaspel is niet laag niveau
ookal kun je ze overal downloaden
Offline Dani - 11/09/2005 16:26
Avatar van Dani PHP gevorderde Zoals sommige al zeiden (op welke manier ze het ook gedaan hebben) probeer je hier een te groote sprong te doen.
Een jaar of twee testen/leren/foefelen met php en mysql is een echt minimum voordat je aan zoon een project begint.

PS : Iedereen hier heeft nog veel te leren. En dit geldt ook voor de manier waarop je een beginner verwelkomt 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s