login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Pagina navigatie vraag

Offline marten - 24/08/2005 17:07
Ik heb het artikel over pagina navigatie gelezen. Vind het een goed artikel maar heb nog wel wat vragen.

Hoe kan ik nou het beste mijn systeem er in bouwen? Want dat gedeelte snap ik niet erg.

Bij voorbaat dank,
Marten

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline stenno - 24/08/2005 18:26
Misschien kan je een link geven naar het artikel zodat andere ook weten waarover het gaat.
Offline Ibrahim - 24/08/2005 18:42
Avatar van Ibrahim PHP expert volgens mij bedoelt ie deze:

http://www.site...amp;id=198
Offline marten - 25/08/2005 11:39
Avatar van marten Beheerder die bedoel ik inderdaad

Ik werk nou als volgt.
Ik haal de id en de titel uit de database. Vervolgens geef ik de link weer op de pagina. Dus ik heb een lijst met artikelen. Maar ik wil die dus beperken. Alleen weet ik na dat artikel nog niet echt hoe. Ik begrijp de code allemaal maar ik weet dus niet hoe ik het moet weergeven
Offline Ibrahim - 25/08/2005 12:33
Avatar van Ibrahim PHP expert je gaat gewoon het script zelf schrijven (leer je meer van) dan waar in het script staat doe iets met de gegevens is res2 daar zet je je artikelen. En het script doet zijn eigen werk.

Succes Verder. Vragen kun je altijd hier nog stellen.
Offline marten - 25/08/2005 13:10 (laatste wijziging 25/08/2005 18:09)
ik zal het vanmiddag proberen. Bedankt in ieder geval tot nu toe en de vragen zal ik hier wel stellen

EDIT

Het is inderdaad gelukt 
Bedankt
Offline Ibrahim - 25/08/2005 18:15 (laatste wijziging 25/08/2005 18:15)
Avatar van Ibrahim PHP expert geen probleem maar kun je je probleem uitleggen en dan de oplossing erbij zetten zodat anderen ook iets aan deze topic hebben 
Offline marten - 25/08/2005 19:20

Na het lezen van de bovengenoemde tutorial over het maken van een pagina navigatie was ik nog niet veel verder omdat ik niet wist waar ik nou mijn verhaal moest echo'en waarmee de berichten op het scherm getoond worden. Het probleem is namelijk dat ik de hele code niet heb doorgenomen Het bleek dus bij res2 te gebeuren. Dit heb ik veranderd in mijn eigen query en toen werkte het.

Ik word gelukkig geen leraar want het is niet mijn sterkste punt,uitleggen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.216s