login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Controle op inschrijving

Offline zwobbel - 23/08/2005 11:13
Avatar van zwobbelPHP gevorderde Ik ben bezig met een inschrijf script voor uitstappen en telkens als ik op de url klik om mij in te schrijven krijg ik mijn melding dat ik zogezegd al ingeschreven ben.
Maar mijn gegevens staan nog niet in de database dus het ligt vermoed ik aan de vergelijkings operatoor.
Waar zit de fout?

1. <?
  2. if (isset($_GET["actie"]) == "yes")
  3. {
  4. $sQuery2 = "SELECT * FROM `uitstap` WHERE `lid_id` = '".$_SESSION["ID"]."' ";
  5. if(!$sResult2 = MySQL_Query($sQuery2))
  6. {
  7. echo "Error!- Query kan niet uitgevoerd worden!<BR>";
  8. echo "<BR>";
  9. } else
  10. {
  11. $iNum = MySQL_Num_Rows($sResult2);
  12. if($iNum > 0)
  13. {
  14.  
  15. while($obj = mysql_fetch_object($sResult2))
  16. {
  17. if ($obj->lock == 1)
  18. {
  19. print "<div class='content'>Sorry, inschrijven is vanaf nu niet meer mogelijk!<br>Indien u echt mee wil laat dit dan persoonlijk weten aan de clanleader!</div>";
  20. } else
  21. {
  22. $insert = mysql_query("INSERT INTO `uitstap` ( `lid_id`)
  23. VALUES ('".$_SESSION['ID']."')") or die (mysql_error());
  24.  
  25. print "<div class='content'>U heeft zich succesvol ingeschreven!.<br> Wenst u zicht uit te schrijven <a href='index.php?pagina=uitstap/uitschrijven&actie=yes' Title='Schrijf mij uit!'>klik dan hier</div>";
  26. }
  27. }
  28.  
  29. } else
  30. {
  31. print "<div class='content'>U heeft zich al ingeschreven.<br> Wenst u zicht uit te schrijven <a href='index.php?pagina=uitstap/uitschrijven&actie=yes' Title='Schrijf mij uit!'>klik dan hier</div>";
  32. }
  33. }
  34.  
  35. } else {
  36. print "<div class='content'>Bent u zeker om mee te gaan met de uitstap?<br><a href='index.php?pagina=uitstap/inschrijven&actie=yes' Title='Count me in!'>Ja ,ik heb het nieuwsbericht gelezen en zou graag willen deelnemen!</div>";
  37. }
  38. ?>

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 23/08/2005 11:39
Avatar van Tuinstoel PHP expert Haal eens $insert voor mysql_query() weg want dat is namelijk een beetje onzin.
Offline zwobbel - 23/08/2005 12:26
Avatar van zwobbel PHP gevorderde K kheb het ondertussen al opgelost.
Topic mag dicht.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s