PHP gevorderde |
|
Ik ben bezig met een inschrijf script voor uitstappen en telkens als ik op de url klik om mij in te schrijven krijg ik mijn melding dat ik zogezegd al ingeschreven ben.
Maar mijn gegevens staan nog niet in de database dus het ligt vermoed ik aan de vergelijkings operatoor.
Waar zit de fout?
<?
if (isset($_GET["actie"]) == "yes")
{
$sQuery2 = "SELECT * FROM `uitstap` WHERE `lid_id` = '".$_SESSION["ID"]."' ";
if(!$sResult2 = MySQL_Query($sQuery2))
{
echo "Error!- Query kan niet uitgevoerd worden!<BR>";
echo MySQL_Error();
echo "<BR>";
echo MySQL_Errno();
} else
{
$iNum = MySQL_Num_Rows($sResult2);
if($iNum > 0)
{
while($obj = mysql_fetch_object($sResult2))
{
if ($obj->lock == 1)
{
print "<div class='content'>Sorry, inschrijven is vanaf nu niet meer mogelijk!<br>Indien u echt mee wil laat dit dan persoonlijk weten aan de clanleader!</div>";
} else
{
$insert = mysql_query("INSERT INTO `uitstap` ( `lid_id`)
VALUES ('".$_SESSION['ID']."')") or die (mysql_error());
print "<div class='content'>U heeft zich succesvol ingeschreven!.<br> Wenst u zicht uit te schrijven <a href='index.php?pagina=uitstap/uitschrijven&actie=yes' Title='Schrijf mij uit!'>klik dan hier</div>";
}
}
} else
{
print "<div class='content'>U heeft zich al ingeschreven.<br> Wenst u zicht uit te schrijven <a href='index.php?pagina=uitstap/uitschrijven&actie=yes' Title='Schrijf mij uit!'>klik dan hier</div>";
}
}
} else {
print "<div class='content'>Bent u zeker om mee te gaan met de uitstap?<br><a href='index.php?pagina=uitstap/inschrijven&actie=yes' Title='Count me in!'>Ja ,ik heb het nieuwsbericht gelezen en zou graag willen deelnemen!</div>";
}
?>
<? if (isset($_GET["actie"]) == "yes") { $sQuery2 = "SELECT * FROM `uitstap` WHERE `lid_id` = '".$_SESSION["ID"]."' "; { echo "Error!- Query kan niet uitgevoerd worden!<BR>"; } else { if($iNum > 0) { { if ($obj->lock == 1) { print "<div class='content'>Sorry, inschrijven is vanaf nu niet meer mogelijk!<br>Indien u echt mee wil laat dit dan persoonlijk weten aan de clanleader!</div>"; } else { $insert = mysql_query("INSERT INTO `uitstap` ( `lid_id`) print "<div class='content'>U heeft zich succesvol ingeschreven!.<br> Wenst u zicht uit te schrijven <a href='index.php?pagina=uitstap/uitschrijven&actie=yes' Title='Schrijf mij uit!'>klik dan hier</div>"; } } } else { print "<div class='content'>U heeft zich al ingeschreven.<br> Wenst u zicht uit te schrijven <a href='index.php?pagina=uitstap/uitschrijven&actie=yes' Title='Schrijf mij uit!'>klik dan hier</div>"; } } } else { print "<div class='content'>Bent u zeker om mee te gaan met de uitstap?<br><a href='index.php?pagina=uitstap/inschrijven&actie=yes' Title='Count me in!'>Ja ,ik heb het nieuwsbericht gelezen en zou graag willen deelnemen!</div>"; } ?>
|