login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

mysql database

Offline radiowland - 08/08/2005 22:17
Avatar van radiowlandNieuw lid sorry miss een noob vraag maar ik heb nog nooit met sql gewerkt dus kan iemand mij vertellen hoe ik mysql op downfire moet gebruiken ?

bedankt

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 08/08/2005 22:35
Avatar van Maarten Erelid Je moet een bus nemen naar de eerstdichtbijzijnde computerboekenwinkel. Daar koop je een boek. Zo leer je omgaan met MySQL / SQL. Daarbij leer je ook best PHP. Je probeert wat scripts te maken. Je komt dan met de problemen die je dan tegenkomt naar hier, als je daarvoor al eens gekeken hebt op google natuurlijk.

Je komt hier dus NIET zomaar ff vragen hoe je met MySQL werkt want dat zijn ettelijke pagina's, en NEE hier wil niemand voor jou ff de boel instellen.
Offline radiowland - 08/08/2005 22:39
Avatar van radiowland Nieuw lid daar gaat het niet om ik vraag aleen hoe ik ongeveer moet denken ja sorry hoor ik heb hier een boek liggen maar ik ben al lang blij dat ik java een beetje kan schrijven maar als ik deze vraag niet mag stellen hier bij deze sorry
Offline Gerard - 08/08/2005 22:41
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ga eerst eens uitvinden wat ze ondersteunen, op welke server je database draait (vaak gewoon localhost).

Daarna kan je gaan kijken hoe dat je inloggegevens zijn voor je MySQL database.

Daarna kan je de verbinding gaan leggen met PHP.
Offline radiowland - 08/08/2005 22:45
Avatar van radiowland Nieuw lid oke bedankt 
Offline Maarten - 08/08/2005 22:46
Citaat:
daar gaat het niet om ik vraag aleen hoe ik ongeveer moet denken ja sorry hoor ik heb hier een boek liggen maar ik ben al lang blij dat ik java een beetje kan schrijven maar als ik deze vraag niet mag stellen hier bij deze sorry
Java kan je wel schrijven, en degelijk Nederlands nog niet, kewl 

Op je toetsenbord zitten een aantal toetsen. Deze bevatten o.a. . (ook wel punt genaamd) en , (ook wel komma genaamd). Deze behoren tot de groep "leestekens". Ze worden gebruikt om een uitleg duidelijk te formuleren zodat iedereen die begrijpt.
Offline radiowland - 08/08/2005 22:54
Avatar van radiowland Nieuw lid jij kan het tog lezen !!!! niets mis mee maar als je denkt dat ik geen nederlands ken fout ik heb men eigen radio station en dus moet ik wel goed kunnen schrijven maar waarom zou ik dat hier doen ?
Offline Gerard - 08/08/2005 23:24
Avatar van Gerard Ouwe rakker Sorry dat ik het zeg, maar omdat jij een radiostation hebt is het gelijk zo dat jij fatsoenlijk nederlands kan schrijven?

Beetje onzin als je na gaat denken dat men op een radiostation vooral praat en weinig schrijft 

Daarnaast leest het gewoon een stuk fijner voor iedereen als je gebruikt maakt van leestekens en witruimtes. Ook voor jezelf is dat een stuk makkelijker als je een keer wat terugleest.
Offline radiowland - 08/08/2005 23:33 (laatste wijziging 08/08/2005 23:37)
Avatar van radiowland Nieuw lid maar daar blijft het niet bij hoor, ik moet ook sponsors zoeken en administratie regelen ik doe dit namelijk in mijn eentje dus ik kan echt wel nederlands. maar daar heb ik niet altijd zin in dus vandaar!

lastig ben ik he ? 
Offline Gerard - 08/08/2005 23:34
Avatar van Gerard Ouwe rakker M.a.w. je bent gewoon lui? 
Offline radiowland - 08/08/2005 23:38
Avatar van radiowland Nieuw lid jup dat is waar !!!!!
Offline nemesiskoen - 08/08/2005 23:42
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ik denk dat iedereen hier nederlands kan.
Ik denk ook dat iedereen die nederlands kan ziet dat dit een zinloze discusie is.

Problem not solved, maar je weet nu wat je moet doen om het probleem op te lossen. Topic loopt uit de hand, dus wordt gesloten.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s