login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Boek kopen?

Offline kenzo - 01/08/2005 18:09
Avatar van kenzoPHP beginner Hallo,

Ik wil graag leren scripten. Ledensystemen maken, linksystemen etc. Grote systemen. Ik ben nog niet zo heel lang bezig met php en mysql, maar wil het zeker leren. Weet iemand welk boek ik hiervoor het beste kan nemen?

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline haytjes - 01/08/2005 18:24
Avatar van haytjes Gouden medailleGouden medaille

JS gevorderde
gewoon een doel voor ogen hebben en dit proberen te maken,
door op te zoeken op internet.

Eerst gewoon zoeken op tutorials php ofzo en dan verderzoeken,
tot het werkt zoals je zelf wilt

ik heb nooit een boek gebruikt ...
Offline Maarten - 01/08/2005 18:45
Avatar van Maarten Erelid Ach ja koop een boek als "PHP 5 zonder stress", lees dat een bladzijde of 50, verbrandt dat boek dan en leer dan verder door logisch denken. Zo heb ik het ongeveer gedaan, alleen met een ander boek en zonder het verbranden-gedeelte...
Offline nathanael - 01/08/2005 18:52
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
ik lees veel problemen hier op het forum... daar leer je ook gigantische veel van
Offline kenzo - 01/08/2005 18:57
Avatar van kenzo PHP beginner leer je met PHP 5 zonder stress ook ledensystemen maken enzo, of alleen simpele dingen zoals tellers enzo?
Offline Dennis - 01/08/2005 19:00
Avatar van Dennis Gouden medaille

Grafische expert
Ik zou je het boek:
PHP5 en MySQL Het Complete HANDboek aanraden.
Offline Maarten - 01/08/2005 19:02
Avatar van Maarten Erelid kenzo:

je leert nergens iets maken zoals jij het wilt, maar eens je de basis php vasthebt weet je waartoe php in staat is en kan je tot logisch denken het meest uitgebreide script maken, als je ff tijd hebt natuurlijk.
Offline kenzo - 01/08/2005 19:04
Avatar van kenzo PHP beginner ok

bedankt, dan denk ik dat ik "PHP 5 zonder stress" neem

Groetjes
Offline MFdriver - 01/08/2005 19:12
Avatar van MFdriver PHP interesse wrm? heb je anders last van stress mss 
ik heb php voledig geleerd van murfy (jawel, hoor, bedankt murfy ) en ben eigenlijk begonnen met php te leren uit sitemasters tutorials.
nu breid ik mijn kennis nog uit met tut's van php freakz, maar eig met logish verstand kan ik al zo goed als alles maken 
Offline cracker - 01/08/2005 19:15 (laatste wijziging 01/08/2005 19:15)
Citaat:
[b]Quote by Murfy[/B]:
Ach ja koop een boek als "PHP 5 zonder stress", lees dat een bladzijde of 50, verbrandt dat boek dan en leer dan verder door logisch denken. Zo heb ik het ongeveer gedaan, alleen met een ander boek en zonder het verbranden-gedeelte...

Ik heb dat boek vorig jaar gekocht op aanraden van Murfy.
Ook heb ik me "dynamische websites met php" en "mySQL zonder stress" aangeschaft.
Offline lasdesigner - 01/08/2005 19:59
Avatar van lasdesigner PHP beginner Basiscurss PHP 5 is heel goed boek! En je hebt gelijk de nieuwste versie.

Verder kan ik je nog PHP & MySQL voor dummies aanraden.
Offline kenzo - 02/08/2005 15:13
Avatar van kenzo PHP beginner Bedankt, ik heb Basiscurses PHP 5 gekocht. Het is super!!! 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.203s