login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

mysql fout :s

Offline jeffreydv - 14/07/2005 13:16 (laatste wijziging 14/07/2005 13:28)
Avatar van jeffreydvHTML beginner zonder dat k iets hbe veranderd krijg ik dit opeens:

Warning: mysql_connect(): Too many connections in /usr/export/www/hosting/videoclipsz/config.php on line 30

Warning: mysql_select_db(): Too many connections in /usr/export/www/hosting/videoclipsz/config.php on line 31

Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established in /usr/export/www/hosting/videoclipsz/config.php on line 31

Too Many Connections, ik hbe helemaal niks veranderd :S normaal deed hij et gewoon:S kijk meer: http://videoclipsz.vi.funpic.org/

wat moet ik doen?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Duikboot - 14/07/2005 13:18
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Heb je soms meerdere connecties naar je db? in de config en in de header ofzo? Heb ik wel eens gehad, moet je er eentje weghalen (alleen in de config).
Offline Metalhead - 14/07/2005 13:19
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Meestal is dat toch een fout dat je te vaak een connectie opent zonder hem te sluiten?

Ik zou eens alles doorlopen of je de connecties overal wel goed afsluit...
Offline jeffreydv - 14/07/2005 13:24
Avatar van jeffreydv HTML beginner kzal ff kijken. maar is wel gek, want ik hbe niks veranderd, normaal deed hij het altijd :S
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.3s