login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Raare Error

Offline tomk - 09/07/2005 14:57 (laatste wijziging 09/07/2005 15:12)
Avatar van tomkASP interesse Ej mensen ik krijg een maffe error. Deze error:
Column count doesn't match value count at row 1

1. <?
  2. if(isset($_POST['Submit'])) {
  3. if($_POST['voornaam'] == "" || $_POST['achternaam'] == "") {
  4. echo "Gelieve alle velden in te vullen!";
  5. } else {
  6. $rg_sql = "INSERT INTO spelers (id, voornaam, achternaam, afkomst, leeftijd, snelheid, uithou, spelint, passen, schieten, koppen, keepen, balcontrole, tackelen, langepas, spelher) VALUES ('', '".$_POST['voornaam']."', '".$_POST['achternaam']."', '".$_POST['leeftijd']."', '".$_POST['snelheid']."', '".$_POST['uithou']."', '".$_POST['spelint']."', '".$_POST['passen']."', '".$_POST['schieten']."', '".$_POST['koppen']."', '".$_POST['keepen']."', '".$_POST['balcontrole']."', '".$_POST['tackelen']."', '".$_POST['langepas']."', '".$_POST['spelher']."')";
  7. mysql_query($rg_sql)or die(mysql_error());
  8. echo "Je hebt succesvol een speler aangemaakt! maak nu nog een nieuwe aan<a href='speleraanmaken.php'>Nieuwe Speler.";
  9. }
  10. }
  11. ?>

Kunnen jullie mij helpen?

Bedankt

Groeten Tom

Admin edit:
[i]Lees de regels, fragmenten code, geen lappen tekst.[/i]

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 09/07/2005 15:11
Avatar van Tuinstoel PHP expert Lijkt me duidelijk waar de fout in zit, in je query.

$rg_sql = "INSERT INTO spelers (id, voornaam, achternaam, afkomst, leeftijd, snelheid, uithou, spelint, passen, schieten, koppen, keepen, balcontrole, tackelen, langepas, spelher) VALUES ('', '".$_POST['voornaam']."', '".$_POST['achternaam']."', '".$_POST['leeftijd']."', '".$_POST['snelheid']."', '".$_POST['uithou']."', '".$_POST['spelint']."', '".$_POST['passen']."', '".$_POST['schieten']."', '".$_POST['koppen']."', '".$_POST['keepen']."', '".$_POST['balcontrole']."', '".$_POST['tackelen']."', '".$_POST['langepas']."', '".$_POST['spelher']."')";

Je hebt meer velden of minder opgegeven dan dat je er invoegt, of precies andersom 

Ik zie hier dat je vergeten bent om het veld "afkomst" er bij te doen.
Offline tomk - 09/07/2005 15:23
Avatar van tomk ASP interesse ja heb hem erbij gedaan en hij doet het bedankt^^
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s