Nieuw lid |
|
Ik ben net begonnen met MySQL en PHP te leren en ik ben een klein probleempje tegengekomen.
Ik heb een site over voetbal. Nou kun je op die site ook alles vinden over de scheidsrechters. Eerst heb je een index pagina met namen van de scheidsrechters erop. Achter die namen zit een link, als je op die naam klikt dan krijg je alles te zien van die scheidsrechter wat er over hem in de database staat.
Nu heb ik echter wel een probleempje .Ik heb als test wel een scheidsrechter in de database gedaan. De index pagina met alle namen eriop is me ook al gelukt, maar de pagina's waaroop dan alle scheidsrechters namen staan, daar gaat het verkeerd.
Iemand vertelde me dat het met de If/Else functie moest, diezelfde persoon gaf me ook een code die ik moest gaan gebruiken.
if( isset( $_GET['id'] ) ){
//voer een query uit waar je alle info over het desbetreffende id ophaalt
} else {
//voer de code uit die je al had voor deze vraag, hiermee bedoel ik waarmee je de links opvraagt
}
if( isset( $_GET['id'] ) ){ //voer een query uit waar je alle info over het desbetreffende id ophaalt } else { //voer de code uit die je al had voor deze vraag, hiermee bedoel ik waarmee je de links opvraagt }
Maar wat moet ik nu op de If plaats zetten, en wat moet ik nu op de plaats van else zetten?
|