Dit hebben jullie nu vast al 1000 keer gezien en het antwoordt was altijd hetzelfde.
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/orion/domains/orionstudios.nl/public_html/teamxbox/login.php:7) in /home/orion/domains/orionstudios.nl/public_html/teamxbox/login.php on line 179
Dit is wat ik krijg als ik probeer in te loggen ( Murfy's script ) IK heb dus <? ob_start(); ?> geprobeerd maar dat helpt niet.
helemaal bovenaan? bedoel je bovenaan <body> of helemaal bij <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">?
Ik had dat probleem, maar bij hetzelfde script heb ik dit probleem :
Citaat:
Fatal error: Cannot redeclare check_email() (previously declared in /usr/home/pb2531/domains/profielweb.nl/public_html/v2/config.php:30) in /usr/home/pb2531/domains/profielweb.nl/public_html/v2/config.php on line 30
@robin : helemaal boven dus <?php .... ?> en dan de rest van de site
hij doet het hoor^^ Thanks Martijn en Joel, ik deed ob_start namelijk altijd bovenaan het script maar dan gebeurde er namelijk niets. nogmaals bedankt:D
Fatal error: Cannot redeclare check_email() (previously declared in /usr/home/pb2531/domains/profielweb.nl/public_html/v2/config
.php:30) in /usr/home/pb2531/domains/profielweb.nl/public_html/v2/config
.php on line 30
Je include check_mail() ergens 2 maal... Dus je moet het ergens 1 keer verwijderen.
Dus wat moet je doen?
In de pagina waar je die error krijgt het regeltje check_email(); verwijderen.