login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

script gezocht

Offline Bart_D - 11/06/2005 16:29
Avatar van Bart_DNieuw lid Ik ben op zoek naar een script om items uit een database weer te geven in een tabel met daarbij de optie om deze items te bewerken. Als je dan op bewerken drukt, dan wil ik graag dat dan het item wat je wilt bewerken in een tekstvak verschijnt en de rest van de tabel blijft weergegeven en als je de verandering dan opslaat dat je dan weer de gewone tabel ziet.

Wie kan mij hier mee helpen?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline prorsoft - 11/06/2005 17:17
Avatar van prorsoft PHP gevorderde valt er wat voor te vangen?^^
Offline Bart_D - 11/06/2005 18:23
Offline Fenrir - 11/06/2005 18:32
Avatar van Fenrir PHP expert Een soort phpmyadmin?
Dat kun je best zelf schrijven, en als je dat niet kunt, moet je eerst php leren.
Offline Legolas - 11/06/2005 18:38
Avatar van Legolas Onbekend Tis gwoon niets anders dan:

1 page met INSERT...
1 page met UPDATE ...
1 page met SELECT + mysql_fetch_row ...

Als dat te veel gevraagd is om te maken, denk ik dat je toch idd php moet gaan leren, vriend:p
Offline nemesiskoen - 11/06/2005 18:41 (laatste wijziging 11/06/2005 18:41)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
@legolas:
Citaat:
Als je dan op bewerken drukt, dan wil ik graag dat dan het item wat je wilt bewerken in een tekstvak verschijnt en de rest van de tabel blijft weergegeven en als je de verandering dan opslaat dat je dan weer de gewone tabel ziet.

da's met dynamische javascript... iets moeilijker dan dat jij beschrijft ik jou post. 't is echt niet zo gemakelijk om te maken. Je zou dan in je while loop waar je je items uithaalt telkens een javascript moeten echoeen die een functie geeft met een variabele functie naam.
Deze functie zou dan moeten uit gevoerd worden met een klik op de knop en iets dus 'document.writen' (geen typfout, gewoon de vervoegde werkwoord vorm van document.write ).
Offline XenoX - 11/06/2005 19:21
Avatar van XenoX Gouden medailleGouden medaille

PHP expert
@nemesiskoen:
Ik denk niet dat hij het met javascript bedoelt. Hij bedoelt denk ik dat bij het bewerken je de items nog kan zien, dus gewoon op de bewerk pagina een SELECT + while 
Offline master666 - 11/06/2005 20:12
Avatar van master666 Lid is toch redelijk simpel leer de beginselen van PHP en MySQL en je komt al een heel eind hoor
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s