ik zat eigenlijk te denken om een spel te maken,
maar is dat een beetje lastig omin men 1ntje te doen:P
en toen d8 ik, misschien heeft iemand wel zin om dit samen
met mij te doen zoals iemand die best veel van php en html enzo weet
en die wel in staat is een game te maken samen met mij of met meerdere.. als het kan zou het leuk zijn:P
laters.. berno
edit: was vergeten een tekst based spel erbij te zetten zoiuets als criminals etc...
Ik ga er ooit wel weer is aan werken (aan mijn eigen "game")... maar nu geen zin in. En als ik het zou maken dan alleen met "experts" in de zin van design en scripting.
Als jij echt best wel goed kon scripten, zou ik er mss wel wat in zien, maar aangezien de forumvragen van afgelopen maand (mei), zie ik er toch van af...:p
Ik denk dat de meesten dit niet willen, omdat jij zelf nog niet zo goed php kan (voor een spel moet je dat erg goed kunnen), en dan moeten de anderen het dus eigenlijk maken.
Maar als je zelf goed php leert zullen er zeker meer meer mensen zijn die mee willen werken.
ik weet best wel hoe het in elkaar zit allemaal... maar ik heb gewoon hulp nodig, het komt er neit op neer dat hij alles meot gaan doen maar gewoon samen..
1. Voor een spel moet je echt goed php kennen. Ik weet niet of jij dat zo goed kent, maar volgens mij niet echt.
2. Met een spel ben je lang bezig, en je moet een goed plan hebben, en dat heb je niet. Wat voor spel wordt het? Welke functies allemaal? Welke pagina's, etc.
omg omg sitemasters post zijn ip dan gaan we met zijn allen dossen en zoeken we zijn huis op.... slaan die newbie helemaal in elkaar omdat hij 100 * 100 pixels heeft gejat.
Daar gaat het toch helemaal niet om?!
Het gaat om het jatten van een eigendom van Mafia-World!!
En dat valt niet goed te praten...?
Maar daar reageerde ik niet op, hierin heb je gelijk, maar dat je er een 'Fucking God' van moet maken ben ik niet met je eens, er zijn hier een aantal gelovigen onder ons, waaronder ik, die dat niet echt kunnen waarderen, en is het nouw zo'n grote moeite om dat "OMFG" weg te halen? ...