login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ander database

Offline Luke538 - 03/06/2005 15:44
Avatar van Luke538Nieuw lid heey,
Ik heb een site met php allen ik wil het database gebruiken van lycos. Weet iemand wat ik in moet vullen bij myqsl host voor het conecten naar lycos dataqbase?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gijs - 03/06/2005 15:55
Avatar van gijs HTML beginner Heb je een betaalde account of een gratis? Bij een betaalde kan je het gewoon in je control panel vinden (ik tenminste:p ), bij php en mysql, en van een gratis weet ik het niet..
Offline Tuinstoel - 03/06/2005 16:28
Avatar van Tuinstoel PHP expert Bij lycos is er niet de mogelijkheid om een database op de lycos servers extern aan te roepen, dus dat houdt in dat je alleen op je members.lycos.nl/<naam> adres je database kan opvragen, anders zou er groot misbruik worden gemaakt van de mogelijkheid van gratis registreren.
Offline ElCheapo - 03/06/2005 16:53
Avatar van ElCheapo PHP beginner betaal gewoon voor je host. Heb je al vanaf 1 euro per maand (of nog minder). Een klein beetje geld heb je toch wel over voor je hobby?
Offline Fenrir - 03/06/2005 17:05
Avatar van Fenrir PHP expert Als je phpscript ook op lycos staat kun je het aanroepen met "localhost".

Als je op een andere host zit, dan moet je de database exporteren (met phpmyadmin) en op je eigen host zetten.
Offline Luke538 - 04/06/2005 01:17
Avatar van Luke538 Nieuw lid jah ik heb net een nieuwe host gekocht aleen al mijn php script werken niet goed op dat database (atans dat denk ik) daarom wou ik het ff met me oude database proberen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s