nemesiskoen edit code tags vergrooten de leesbaarheid van je bericht. Hierdoor zal je sneller respons krijgen! en je twee reactie is ook niet (meer) nodig:cool:
Ik weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp maar denk dat je de tr's moet veranderen in td's tr is om nieuwe rij te maken en td nieuwe collom te maken dan komen ze dus naast elkaar nu onderelkaar.;-)
Ow wees daar maar niet bang voor. Ik vind het zelf veel te leuk om het uit te proberen. Maar het is wel leuk om achteraf te zien hoe het veel korter en makkelijker kon.
Sommige van mijn scripts zijn zo uitgebreid en komt er iemand die er wel verstandvan heeft en die doet het met de helft van het script
En vaak hoor ik later dat mijn scripts veiliger moeten, omdat ze anders dingen kunnen vernaderen.
<?php
mysql_data_seek ($result, 0); //<-- haalt het eerste record op
//mysql_data_seek ($result, 1); <-- haalt tweede op enz.
$record = mysql_fetch_assoc($result);
?>
Met de data seek methode kun je zelf bepalen wanneer je naar het volgende record jumpt, of elke keer dezelfde wilt hebben. En je hoeft maar 1 keer je query uit te voeren.
Het zal overigens best wel makkelijker kunnen hoor, ben geen php-freak
Blijkbaar ben je heeeeeel lang aan het puzzelen geweest. We zijn ongeveer vijf jaar later! Best dat je dan even een nieuw topic opent. Ik denk niet dat iedereen de vorige antwoorden van zo lang geleden gaat doorspitten om te kijken hoe je verder geholpen kan worden.