login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[opgelost] Stats

Offline Steven - 28/05/2005 11:05 (laatste wijziging 28/05/2005 11:26)
Avatar van StevenHTML interesse Heyz,

ik heb dit script gedownd: http://www.site...amp;id=258 en verwerkt in me site, alleen weergeeft hij niets?? Hoe kan dit?

Bvd Steven

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 28/05/2005 11:07
Avatar van BigBug PHP expert Database gegevens kloppen? config klopt?
Offline banana - 28/05/2005 11:11 (laatste wijziging 28/05/2005 11:13)
Avatar van banana Onbekend waar gaat de wereld heen als mensen scripts downloaden zonder dat ze de functie print of echo kennen... 
download maar lekker scripts zonder dat je ze snapt 
  1. <?
  2. echo '<table border="0">';
  3. echo '<tr><td>Bezoekers vandaag:</td><td><b>'.$counter['today'].'</b></td></tr>';
  4. echo '<tr><td>Bezoekers totaal:</td><td><b>'.$counter['total.'</b></td></tr>';
  5. echo '</table>';
  6. ?>

dit er tussen zetten misschien ??

[edit]
sorry, aan dat script kan ik niet zie of je het er tussen hebt, zal wel maar laat je verwerkte script eens zien?
Offline Steven - 28/05/2005 11:26
Avatar van Steven HTML interesse Ja banana zover was ik ook gekomen, alleen deed hij het niet, maar ik zie al wat ik fout gedaan had, ik had dit:
  1. <?
  3. echo '<tr><td>Bezoekers vandaag:</td><td><b>'$counter['today'].'</b></td></tr>';
  4. echo '<tr><td>Bezoekers totaal:</td><td><b>'$counter['total'].</b></td></tr>';
  5. echo '</table>';
  6. ?>

Ik had die punten niet bij $counter 
bedankt 
Offline Legolas - 28/05/2005 11:28
Avatar van Legolas Onbekend Nog 1 foutje in het script, en beetje slordigheid:
Dit is het best:
  1. <?= "<table border=0><tr><td>Bezoekers vandaag:</td><td><b>".$counter['today']."</b></td></tr><tr><td>Bezoekers totaal:</td><td><b>".$counter['total']."</b></td></tr></table>"; ?>

Lekr compact:)
Offline prorsoft - 28/05/2005 13:18
Avatar van prorsoft PHP gevorderde hummm,,
zo beter:
  1. <?
  3. echo '<tr><td>Bezoekers vandaag:</td><td><b>'.$counter['today'].'</b></td></tr>';
  4. echo '<tr><td>Bezoekers totaal:</td><td><b>'.$counter['total'].'</b></td></tr>';
  5. echo '</table>';
  6. ?>
Offline Legolas - 28/05/2005 13:19
Avatar van Legolas Onbekend @prorsoft:
Nee dat is juist veel slechter, je zet quotes om integers, en echo't 4 keer, waty allemaal in 1 keer kan.
Offline prorsoft - 28/05/2005 13:22
Avatar van prorsoft PHP gevorderde pffffff... dit is toch veel overzichtlijker!
ik zet helemaal geen quotes om integers!
Offline Legolas - 28/05/2005 15:00
Avatar van Legolas Onbekend Wat is dit dan:
Citaat:
echo '<table border="0">';

?????:s
Offline rambo - 28/05/2005 17:05
Avatar van rambo HTML beginner Om elk attribuut in HTML moeten quotes staan volgens de (X)HTML richtlijnen...
Offline nemesiskoen - 28/05/2005 17:25
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Legolas en Prorsoft: die discussies tussen jullie hier op het forum om het minste en geringste. Ik vraag jullie, waarom? Jullie vitten constant op elkaar en de ene weet het heel de tijd beter dan de andere en omgekeerd.

'Nee, het is veel sneller als je het zo doet!'
'Nee, zo moet het want dan is het veiliger!'
'Je moet wel valid zijn, dus doe het zo'
'Doe het eens op deze manier *veranderd nog niet eens een halve regel code*, dan gaat het veel sneller!'

Het eerste antwoord werkt (meestal toch), dan moet er geen tweede, of derde komen. Behalve als de persoon in kwestie helemaal verkeerd bezig is (getallen per ongeluk omgedraaid oid). En al dat gedoe rond: gebruik geen fetch_object ed vind ik ook maar niks. Het is de bedoeling dat je de persoon die een vraag stelt helpt en op weg stuurt! Niet dat je de beste code ooit schrijft!
Offline Thomas - 28/05/2005 23:36
Avatar van Thomas Moderator En zolang je HTML aan het echo'en bent, ben je nog wel even onder weg voordat je de "beste code ooit" schrijft...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.229s