login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

installeren

Offline stijnhau - 14/05/2005 10:17
Avatar van stijnhauOnbekend kan iemand dit simpel in de database zetten wand ik kan er niet aan uit.

  1. CREATE TABLE [weapons] (
  2. id int(4) NOT NULL auto_increment,
  3. name varchar(30) NOT NULL default '',
  4. area int(2) default NULL,
  5. costs int(7) default NULL,
  6. url varchar(40) default NULL,
  7. attack int(5) default NULL,
  8. defence int(5) default NULL,
  9. max text,
  10. eval text,
  11. error text,
  12. extra text,
  13. PRIMARY KEY (id)
  14. ) TYPE=MyISAM;
  15.  
  16. #
  17. # Gegevens worden uitgevoerd voor tabel `[weapons]`
  18. #
  19.  
  20. INSERT INTO [weapons] VALUES (1,'Mes',1,2000,'item-Knife',20,20,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Mes; return $num;','Al je $type_p hebben al een mes',NULL);
  21. INSERT INTO [weapons] VALUES (3,'Walter P99',1,5000,'item-Walter_P99',50,50,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->{\'Walter P99\'}; return $num;','Al je $type_p hebben al een Walter P99\r\n',NULL);
  22. INSERT INTO [weapons] VALUES (4,'Uzi',1,6000,'item-Uzi',65,65,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Uzi; return $num;','Al je $type_p hebben al een uzi',NULL);
  23. INSERT INTO [weapons] VALUES (5,'Flashbang',1,10000,'item-Flashbang',110,110,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die deze granaat nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Flashbang; return $num;','Al je $type_p hebben al een flashbang',NULL);
  24. INSERT INTO [weapons] VALUES (6,'Granaat',1,15000,'item-Grenade',170,170,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die deze granaat nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Granaat; return $num;','Al je $type_p hebben al een granaat',NULL);
  25. INSERT INTO [weapons] VALUES (7,'MP5k',1,7500,'item-MP5k',80,80,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  26. INSERT INTO [weapons] VALUES (8,'Shotgun',1,17500,'item-Shotgun',200,200,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  27. INSERT INTO [weapons] VALUES (9,'G36C',1,22500,'item-G36C',270,270,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  28. INSERT INTO [weapons] VALUES (10,'SIG 552',1,25000,'item-SIG_552',310,310,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  29. INSERT INTO [weapons] VALUES (11,'Ak47',1,30000,'item-Ak47',390,390,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  30. INSERT INTO [weapons] VALUES (12,'Ak Beta',1,40000,'item-Ak_Beta',570,570,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  31. INSERT INTO [weapons] VALUES (13,'Scherpschut geweer',1,45000,'item-Sniper_rifle',670,670,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  32. INSERT INTO [weapons] VALUES (14,'M4',1,50000,'item-M4',780,780,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  33. INSERT INTO [weapons] VALUES (15,'Granaat Lanceerder',1,60000,'item-Grenade_Launcher',1030,1030,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  34. INSERT INTO [weapons] VALUES (16,'Bazooka',1,75000,'item-Bazooka',1490,1490,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  35. INSERT INTO [weapons] VALUES (117,'Kogelvrij vest',2,12500,'item-Bulletproof_vest',140,140,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit vest nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->{\'Kogelvrij vest\'}; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit vest kan dragen',NULL);
  36. INSERT INTO [weapons] VALUES (118,'Bulldog',3,2500,'item-Bulldog',0,30,'5 (Je kan nog $num honden meer hebben)','$num = 5-$data->Bulldog; return $num;','Je hebt al 5 honden',NULL);
  37. INSERT INTO [weapons] VALUES (119,'Camera',3,8000,'item-Cam',0,90,'7 (Je kan nog $num cameras plaatsen)','$num = 7-$data->Camera; return $num;','Je hebt al 7 cameras',NULL);
  38. INSERT INTO [weapons] VALUES (120,'Hek',3,15000,'item-Barbed_wire',0,170,'3 (Je kan nog $num hekken neerzetten)','$num = 3-$data->Hek; return $num;','Je hebt al 3 hekken',NULL);
  39. INSERT INTO [weapons] VALUES (121,'Muur',3,20000,'item-Stone_wall',0,240,'3 (Je kan nog $num muren bouwen)','$num = 3-$data->Muur; return $num;','Je hebt al 3 muren',NULL);
  40. INSERT INTO [weapons] VALUES (122,'Bunker',3,35000,'item-Bunker',0,470,'5 (Je kan nog $num bunkers bouwen)','$num = 5-$data->Bunker; return $num;','Je hebt al 5 bunkers',NULL);
  41. INSERT INTO [weapons] VALUES (123,'Mobieltje',4,1000,'item-Cellphone',NULL,NULL,'1 (Je kan nog $num mobieltjes kopen)','$num = 1-$data->Mobieltje; return $num;','Je hebt al een mobieltje','Als je een mobiel hebt kun je berichten versturen en ontvangen');
  42. INSERT INTO [weapons] VALUES (124,'FN P90',5,400000,'item-FN_P90',9000,9000,'1 per junkie (Je hebt nog $num junkies die dit wapen kunnen dragen)','$num = $data->clicks-$data->{\'FN P90\'}; return $num;','Al je junkies hebben dit wapen al',NULL);
  43. INSERT INTO [weapons] VALUES (125,'Chip',6,25000,'item-Chip',400,400,'1 per kloon (Je hebt $num klonen die nog geen chip hebben)','$num = $data->clicks-$data->Chip; return $num;','Al je klonen hebben al een chip in hun hoofd',NULL);
  44. INSERT INTO [weapons] VALUES (126,'Helm',7,20000,'item-Helmet',240,240,'1 per agent (Je hebt nog $num agenten zonder helm)','$num = $data->clicks-$data->Helm; return $num;','Elke agent heeft al een helm',NULL);
  45. INSERT INTO [weapons] VALUES (127,'Politie wagen',7,35000,'item-Police_car',470,470,'1 per agent (Je kan nog $num wagens kopen)','$num = $data->clicks-$data->{\'Politie wagen\'}; return $num;','Elke agent heeft al een wagen',NULL);
  46. INSERT INTO [weapons] VALUES (128,'Huis',8,25000,'item-Home',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); $num -= ($clan->type == 3) ? 0 : $clan->money_lvl1*100; return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een huis te bouwen','In ieder huis kunnen 5 clan-members');
  47. INSERT INTO [weapons] VALUES (2,'animal',1,4000,'item-animal',40,40,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben','$num = $data->clicks-$data->animal; return $num;','Al je $type_p hebben al een animal',NULL);
  48. INSERT INTO [weapons] VALUES (130,'Coffeeshop',9,90000,'item-Joint',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl1*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een coffeeshop te bouwen','Met een coffeeshop verdient elke clan-member per uur:<br>Bank: $150,contant: $50');
  49. INSERT INTO [weapons] VALUES (131,'Chemie Lab',10,90000,'item-Alchemy',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl1*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een lab te bouwen','Met een chemie lab verdient elke clan-member per uur:<br>Bank: $100,contant: $100');
  50. INSERT INTO [weapons] VALUES (132,'Aandeel',11,90000,'item-Business',NULL,NULL,'1 Manager (Je hebt nog $num managers)','$dbresX = mysql_query("SELECT `id` FROM ``[users]`` WHERE `clan`=\'{$clan->name}\' AND `clanlevel`=6"); $num = (mysql_num_rows($dbresX)+1)-$clan->money_lvl1; return $num;','Je hebt geen manager om deze aandelen in de gaten te houden','Per manager verdient iedereen in het corps:<br>Bank: $200 tot $400 per uur');
  51. INSERT INTO [weapons] VALUES (17,'biggun',1,475000,'item-biggun',10500,10500,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->biggun; return $num;','Al je $type_p hebben al een biggun',NULL);
  52. INSERT INTO [weapons] VALUES (129,'Muur',8,50000,'item-Stone_wall',NULL,3000,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); $num -= ($clan->type == 3) ? 0 : $clan->money_lvl1*100; return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een muur te bouwen',NULL);
  53. INSERT INTO [weapons] VALUES (18,'atoombom',1,725000,'item-Atoombom',15000,15000,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben','$num = $data->clicks-$data->atoombom; return $num;','Al je $type_p hebben al een atoombom',NULL);

16 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mokka - 14/05/2005 10:21 (laatste wijziging 14/05/2005 10:21)
Avatar van Mokka Onbekend Ga naar phpmyadmin en doe dan als volgt:

*Ga naar databases
*Dan zie je daar in een staan de naam van jouw database, klik daarop
*Dan klik je bovenaan op SQL
*Zet de code die je hierboven hebt staan erin
*Klik op OK of VOER QUERY UIT

En klaar.:D
Offline BigBug - 14/05/2005 10:22 (laatste wijziging 14/05/2005 10:23)
Avatar van BigBug PHP expert
  1. CREATE TABLE [weapons] (
  2. id int(4) NOT NULL auto_increment,
  3. name varchar(30) NOT NULL default '',
  4. area int(2) default NULL,
  5. costs int(7) default NULL,
  6. url varchar(40) default NULL,
  7. attack int(5) default NULL,
  8. defence int(5) default NULL,
  9. max text,
  10. eval text,
  11. error text,
  12. extra text,
  13. PRIMARY KEY (id)
  14. ) TYPE=MyISAM;


------------> gooi dit er eerst in

daarna dit:

  1. INSERT INTO [weapons] VALUES (1,'Mes',1,2000,'item-Knife',20,20,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Mes; return $num;','Al je $type_p hebben al een mes',NULL);
  2. INSERT INTO [weapons] VALUES (3,'Walter P99',1,5000,'item-Walter_P99',50,50,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->{\'Walter P99\'}; return $num;','Al je $type_p hebben al een Walter P99\r\n',NULL);
  3. INSERT INTO [weapons] VALUES (4,'Uzi',1,6000,'item-Uzi',65,65,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Uzi; return $num;','Al je $type_p hebben al een uzi',NULL);
  4. INSERT INTO [weapons] VALUES (5,'Flashbang',1,10000,'item-Flashbang',110,110,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die deze granaat nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Flashbang; return $num;','Al je $type_p hebben al een flashbang',NULL);
  5. INSERT INTO [weapons] VALUES (6,'Granaat',1,15000,'item-Grenade',170,170,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die deze granaat nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Granaat; return $num;','Al je $type_p hebben al een granaat',NULL);
  6. INSERT INTO [weapons] VALUES (7,'MP5k',1,7500,'item-MP5k',80,80,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  7. INSERT INTO [weapons] VALUES (8,'Shotgun',1,17500,'item-Shotgun',200,200,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  8. INSERT INTO [weapons] VALUES (9,'G36C',1,22500,'item-G36C',270,270,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  9. INSERT INTO [weapons] VALUES (10,'SIG 552',1,25000,'item-SIG_552',310,310,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  10. INSERT INTO [weapons] VALUES (11,'Ak47',1,30000,'item-Ak47',390,390,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  11. INSERT INTO [weapons] VALUES (12,'Ak Beta',1,40000,'item-Ak_Beta',570,570,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  12. INSERT INTO [weapons] VALUES (13,'Scherpschut geweer',1,45000,'item-Sniper_rifle',670,670,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  13. INSERT INTO [weapons] VALUES (14,'M4',1,50000,'item-M4',780,780,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  14. INSERT INTO [weapons] VALUES (15,'Granaat Lanceerder',1,60000,'item-Grenade_Launcher',1030,1030,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  15. INSERT INTO [weapons] VALUES (16,'Bazooka',1,75000,'item-Bazooka',1490,1490,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
  16. INSERT INTO [weapons] VALUES (117,'Kogelvrij vest',2,12500,'item-Bulletproof_vest',140,140,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit vest nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->{\'Kogelvrij vest\'}; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit vest kan dragen',NULL);
  17. INSERT INTO [weapons] VALUES (118,'Bulldog',3,2500,'item-Bulldog',0,30,'5 (Je kan nog $num honden meer hebben)','$num = 5-$data->Bulldog; return $num;','Je hebt al 5 honden',NULL);
  18. INSERT INTO [weapons] VALUES (119,'Camera',3,8000,'item-Cam',0,90,'7 (Je kan nog $num cameras plaatsen)','$num = 7-$data->Camera; return $num;','Je hebt al 7 cameras',NULL);
  19. INSERT INTO [weapons] VALUES (120,'Hek',3,15000,'item-Barbed_wire',0,170,'3 (Je kan nog $num hekken neerzetten)','$num = 3-$data->Hek; return $num;','Je hebt al 3 hekken',NULL);
  20. INSERT INTO [weapons] VALUES (121,'Muur',3,20000,'item-Stone_wall',0,240,'3 (Je kan nog $num muren bouwen)','$num = 3-$data->Muur; return $num;','Je hebt al 3 muren',NULL);
  21. INSERT INTO [weapons] VALUES (122,'Bunker',3,35000,'item-Bunker',0,470,'5 (Je kan nog $num bunkers bouwen)','$num = 5-$data->Bunker; return $num;','Je hebt al 5 bunkers',NULL);
  22. INSERT INTO [weapons] VALUES (123,'Mobieltje',4,1000,'item-Cellphone',NULL,NULL,'1 (Je kan nog $num mobieltjes kopen)','$num = 1-$data->Mobieltje; return $num;','Je hebt al een mobieltje','Als je een mobiel hebt kun je berichten versturen en ontvangen');
  23. INSERT INTO [weapons] VALUES (124,'FN P90',5,400000,'item-FN_P90',9000,9000,'1 per junkie (Je hebt nog $num junkies die dit wapen kunnen dragen)','$num = $data->clicks-$data->{\'FN P90\'}; return $num;','Al je junkies hebben dit wapen al',NULL);
  24. INSERT INTO [weapons] VALUES (125,'Chip',6,25000,'item-Chip',400,400,'1 per kloon (Je hebt $num klonen die nog geen chip hebben)','$num = $data->clicks-$data->Chip; return $num;','Al je klonen hebben al een chip in hun hoofd',NULL);
  25. INSERT INTO [weapons] VALUES (126,'Helm',7,20000,'item-Helmet',240,240,'1 per agent (Je hebt nog $num agenten zonder helm)','$num = $data->clicks-$data->Helm; return $num;','Elke agent heeft al een helm',NULL);
  26. INSERT INTO [weapons] VALUES (127,'Politie wagen',7,35000,'item-Police_car',470,470,'1 per agent (Je kan nog $num wagens kopen)','$num = $data->clicks-$data->{\'Politie wagen\'}; return $num;','Elke agent heeft al een wagen',NULL);
  27. INSERT INTO [weapons] VALUES (128,'Huis',8,25000,'item-Home',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); $num -= ($clan->type == 3) ? 0 : $clan->money_lvl1*100; return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een huis te bouwen','In ieder huis kunnen 5 clan-members');
  28. INSERT INTO [weapons] VALUES (2,'animal',1,4000,'item-animal',40,40,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben','$num = $data->clicks-$data->animal; return $num;','Al je $type_p hebben al een animal',NULL);
  29. INSERT INTO [weapons] VALUES (130,'Coffeeshop',9,90000,'item-Joint',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl1*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een coffeeshop te bouwen','Met een coffeeshop verdient elke clan-member per uur:<br>Bank: $150,contant: $50');
  30. INSERT INTO [weapons] VALUES (131,'Chemie Lab',10,90000,'item-Alchemy',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl1*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een lab te bouwen','Met een chemie lab verdient elke clan-member per uur:<br>Bank: $100,contant: $100');
  31. INSERT INTO [weapons] VALUES (132,'Aandeel',11,90000,'item-Business',NULL,NULL,'1 Manager (Je hebt nog $num managers)','$dbresX = mysql_query("SELECT `id` FROM ``[users]`` WHERE `clan`=\'{$clan->name}\' AND `clanlevel`=6"); $num = (mysql_num_rows($dbresX)+1)-$clan->money_lvl1; return $num;','Je hebt geen manager om deze aandelen in de gaten te houden','Per manager verdient iedereen in het corps:<br>Bank: $200 tot $400 per uur');
  32. INSERT INTO [weapons] VALUES (17,'biggun',1,475000,'item-biggun',10500,10500,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->biggun; return $num;','Al je $type_p hebben al een biggun',NULL);
  33. INSERT INTO [weapons] VALUES (129,'Muur',8,50000,'item-Stone_wall',NULL,3000,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); $num -= ($clan->type == 3) ? 0 : $clan->money_lvl1*100; return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een muur te bouwen',NULL);
  34. INSERT INTO [weapons] VALUES (18,'atoombom',1,725000,'item-Atoombom',15000,15000,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben','$num = $data->clicks-$data->atoombom; return $num;','Al je $type_p hebben al een atoombom',NULL);



klaar, ...sjonge jonge

Offline Legolas - 14/05/2005 10:22 (laatste wijziging 14/05/2005 10:22)
Avatar van Legolas Onbekend Wat gebeurt er dan / waar kom je niet uit???
offtopic: is dit topic al opgelost?;-)
edit: gewoon steeds mysql query heh:p
Offline stijnhau - 14/05/2005 10:23
Avatar van stijnhau Onbekend die lijnen staan slordg en ik ga nu zien.
Offline Legolas - 14/05/2005 10:23
Avatar van Legolas Onbekend heb je phpmyadmin?
dan is het voor dat ding geen probleem, ook al staat het slordig.
Offline Mokka - 14/05/2005 10:26
Avatar van Mokka Onbekend Legolas, het stond slordig, BigBug was de code tags vergeten
Offline stijnhau - 14/05/2005 10:37 (laatste wijziging 14/05/2005 10:53)
Avatar van stijnhau Onbekend lukt niet hoor.
ik moet de gevens invoegen de biventse staan er al in manueel gedaan.de rest is manueel niet te doen.
Offline Simeken - 14/05/2005 10:55
Avatar van Simeken HTML beginner waarom is het manueel niet te doen??
krijg je een fout??
(btw: waarom doe je ID auto_increment, als je toch alle id's manueel ingeeft??):s
Offline jopie - 14/05/2005 11:36
Avatar van jopie Onbekend en waarom een tabel "[weapons]"??? haal die rare tekens er eens uit en gebruik alleen (kleine) letters en underscores voor namen (en in uitzonderlijke gevallen misschien een cijfer)
Offline BigBug - 14/05/2005 11:42
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
Legolas, het stond slordig, BigBug was de code tags vergeten


I'm sorry (a)
Offline CelestialCelebi - 14/05/2005 13:04 (laatste wijziging 14/05/2005 13:05)
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde ???

Waarom gebruik je [ en ] als tabelnaam? Dat mag niet.


En max als veldnaam???
Offline zointer - 14/05/2005 13:12
Avatar van zointer HTML gevorderde inderdit CelestialCelebi

dit werkt
  1. CREATE TABLE `weapons` (
  2. `id` int(4) NOT NULL auto_increment,
  3. `name` varchar(30) NOT NULL default '',
  4. `area` int(2) default NULL,
  5. `costs` int(7) default NULL,
  6. `url` varchar(40) default NULL,
  7. `attack` int(5) default NULL,
  8. `defence` int(5) default NULL,
  9. `max` text,
  10. `eval` text,
  11. `error` text,
  12. `extra` text,
  13. PRIMARY KEY (`id`)
  14. ) TYPE=MyISAM AUTO_INCREMENT=1 ;


en dan
  1. INSERT INTO [weapons] VALUES


verander je in

  1. INSERT INTO weapons VALUES
Offline CelestialCelebi - 14/05/2005 13:13
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Nu nog max veranderen in maximum of iets en al die backticks wegslopen.
Offline stijnhau - 14/05/2005 17:09
Avatar van stijnhau Onbekend dat gedeelte heb ik er m
Offline stijnhau - 14/05/2005 17:09 (laatste wijziging 14/05/2005 17:10)
Avatar van stijnhau Onbekend dat gedeelte heb ik er manueel ingezet ik wil de gevens zelf is voor een criminals die ik verplaats naar een ander host.
Offline CelestialCelebi - 14/05/2005 17:22
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Slotje.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.406s