CREATE TABLE [weapons] (
id int(4) NOT NULL auto_increment,
name varchar(30) NOT NULL default '',
area int(2) default NULL,
costs int(7) default NULL,
url varchar(40) default NULL,
attack int(5) default NULL,
defence int(5) default NULL,
max text,
eval text,
error text,
extra text,
PRIMARY KEY (id)
) TYPE=MyISAM;
#
# Gegevens worden uitgevoerd voor tabel `[weapons]`
#
INSERT INTO [weapons] VALUES (1,'Mes',1,2000,'item-Knife',20,20,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Mes; return $num;','Al je $type_p hebben al een mes',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (3,'Walter P99',1,5000,'item-Walter_P99',50,50,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->{\'Walter P99\'}; return $num;','Al je $type_p hebben al een Walter P99\r\n',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (4,'Uzi',1,6000,'item-Uzi',65,65,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Uzi; return $num;','Al je $type_p hebben al een uzi',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (5,'Flashbang',1,10000,'item-Flashbang',110,110,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die deze granaat nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Flashbang; return $num;','Al je $type_p hebben al een flashbang',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (6,'Granaat',1,15000,'item-Grenade',170,170,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die deze granaat nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Granaat; return $num;','Al je $type_p hebben al een granaat',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (7,'MP5k',1,7500,'item-MP5k',80,80,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (8,'Shotgun',1,17500,'item-Shotgun',200,200,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (9,'G36C',1,22500,'item-G36C',270,270,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (10,'SIG 552',1,25000,'item-SIG_552',310,310,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (11,'Ak47',1,30000,'item-Ak47',390,390,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (12,'Ak Beta',1,40000,'item-Ak_Beta',570,570,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (13,'Scherpschut geweer',1,45000,'item-Sniper_rifle',670,670,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (14,'M4',1,50000,'item-M4',780,780,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (15,'Granaat Lanceerder',1,60000,'item-Grenade_Launcher',1030,1030,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (16,'Bazooka',1,75000,'item-Bazooka',1490,1490,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (117,'Kogelvrij vest',2,12500,'item-Bulletproof_vest',140,140,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit vest nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->{\'Kogelvrij vest\'}; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit vest kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (118,'Bulldog',3,2500,'item-Bulldog',0,30,'5 (Je kan nog $num honden meer hebben)','$num = 5-$data->Bulldog; return $num;','Je hebt al 5 honden',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (119,'Camera',3,8000,'item-Cam',0,90,'7 (Je kan nog $num cameras plaatsen)','$num = 7-$data->Camera; return $num;','Je hebt al 7 cameras',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (120,'Hek',3,15000,'item-Barbed_wire',0,170,'3 (Je kan nog $num hekken neerzetten)','$num = 3-$data->Hek; return $num;','Je hebt al 3 hekken',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (121,'Muur',3,20000,'item-Stone_wall',0,240,'3 (Je kan nog $num muren bouwen)','$num = 3-$data->Muur; return $num;','Je hebt al 3 muren',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (122,'Bunker',3,35000,'item-Bunker',0,470,'5 (Je kan nog $num bunkers bouwen)','$num = 5-$data->Bunker; return $num;','Je hebt al 5 bunkers',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (123,'Mobieltje',4,1000,'item-Cellphone',NULL,NULL,'1 (Je kan nog $num mobieltjes kopen)','$num = 1-$data->Mobieltje; return $num;','Je hebt al een mobieltje','Als je een mobiel hebt kun je berichten versturen en ontvangen');
INSERT INTO [weapons] VALUES (124,'FN P90',5,400000,'item-FN_P90',9000,9000,'1 per junkie (Je hebt nog $num junkies die dit wapen kunnen dragen)','$num = $data->clicks-$data->{\'FN P90\'}; return $num;','Al je junkies hebben dit wapen al',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (125,'Chip',6,25000,'item-Chip',400,400,'1 per kloon (Je hebt $num klonen die nog geen chip hebben)','$num = $data->clicks-$data->Chip; return $num;','Al je klonen hebben al een chip in hun hoofd',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (126,'Helm',7,20000,'item-Helmet',240,240,'1 per agent (Je hebt nog $num agenten zonder helm)','$num = $data->clicks-$data->Helm; return $num;','Elke agent heeft al een helm',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (127,'Politie wagen',7,35000,'item-Police_car',470,470,'1 per agent (Je kan nog $num wagens kopen)','$num = $data->clicks-$data->{\'Politie wagen\'}; return $num;','Elke agent heeft al een wagen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (128,'Huis',8,25000,'item-Home',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); $num -= ($clan->type == 3) ? 0 : $clan->money_lvl1*100; return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een huis te bouwen','In ieder huis kunnen 5 clan-members');
INSERT INTO [weapons] VALUES (2,'animal',1,4000,'item-animal',40,40,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben','$num = $data->clicks-$data->animal; return $num;','Al je $type_p hebben al een animal',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (130,'Coffeeshop',9,90000,'item-Joint',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl1*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een coffeeshop te bouwen','Met een coffeeshop verdient elke clan-member per uur:<br>Bank: $150,contant: $50');
INSERT INTO [weapons] VALUES (131,'Chemie Lab',10,90000,'item-Alchemy',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl1*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een lab te bouwen','Met een chemie lab verdient elke clan-member per uur:<br>Bank: $100,contant: $100');
INSERT INTO [weapons] VALUES (132,'Aandeel',11,90000,'item-Business',NULL,NULL,'1 Manager (Je hebt nog $num managers)','$dbresX = mysql_query("SELECT `id` FROM ``[users]`` WHERE `clan`=\'{$clan->name}\' AND `clanlevel`=6"); $num = (mysql_num_rows($dbresX)+1)-$clan->money_lvl1; return $num;','Je hebt geen manager om deze aandelen in de gaten te houden','Per manager verdient iedereen in het corps:<br>Bank: $200 tot $400 per uur');
INSERT INTO [weapons] VALUES (17,'biggun',1,475000,'item-biggun',10500,10500,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->biggun; return $num;','Al je $type_p hebben al een biggun',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (129,'Muur',8,50000,'item-Stone_wall',NULL,3000,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); $num -= ($clan->type == 3) ? 0 : $clan->money_lvl1*100; return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een muur te bouwen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (18,'atoombom',1,725000,'item-Atoombom',15000,15000,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben','$num = $data->clicks-$data->atoombom; return $num;','Al je $type_p hebben al een atoombom',NULL);
# Gegevens worden uitgevoerd voor tabel `[weapons]`
#
INSERT INTO [weapons] VALUES (1,'Mes',1,2000,'item-Knife',20,20,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Mes; return $num;','Al je $type_p hebben al een mes',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (3,'Walter P99',1,5000,'item-Walter_P99',50,50,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->{\'Walter P99\'}; return $num;','Al je $type_p hebben al een Walter P99\r\n',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (4,'Uzi',1,6000,'item-Uzi',65,65,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Uzi; return $num;','Al je $type_p hebben al een uzi',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (5,'Flashbang',1,10000,'item-Flashbang',110,110,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die deze granaat nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Flashbang; return $num;','Al je $type_p hebben al een flashbang',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (6,'Granaat',1,15000,'item-Grenade',170,170,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die deze granaat nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Granaat; return $num;','Al je $type_p hebben al een granaat',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (7,'MP5k',1,7500,'item-MP5k',80,80,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (8,'Shotgun',1,17500,'item-Shotgun',200,200,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (9,'G36C',1,22500,'item-G36C',270,270,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (10,'SIG 552',1,25000,'item-SIG_552',310,310,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (11,'Ak47',1,30000,'item-Ak47',390,390,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (12,'Ak Beta',1,40000,'item-Ak_Beta',570,570,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (13,'Scherpschut geweer',1,45000,'item-Sniper_rifle',670,670,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (14,'M4',1,50000,'item-M4',780,780,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (15,'Granaat Lanceerder',1,60000,'item-Grenade_Launcher',1030,1030,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (16,'Bazooka',1,75000,'item-Bazooka',1490,1490,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (117,'Kogelvrij vest',2,12500,'item-Bulletproof_vest',140,140,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit vest nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->{\'Kogelvrij vest\'}; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit vest kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (118,'Bulldog',3,2500,'item-Bulldog',0,30,'5 (Je kan nog $num honden meer hebben)','$num = 5-$data->Bulldog; return $num;','Je hebt al 5 honden',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (119,'Camera',3,8000,'item-Cam',0,90,'7 (Je kan nog $num cameras plaatsen)','$num = 7-$data->Camera; return $num;','Je hebt al 7 cameras',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (120,'Hek',3,15000,'item-Barbed_wire',0,170,'3 (Je kan nog $num hekken neerzetten)','$num = 3-$data->Hek; return $num;','Je hebt al 3 hekken',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (121,'Muur',3,20000,'item-Stone_wall',0,240,'3 (Je kan nog $num muren bouwen)','$num = 3-$data->Muur; return $num;','Je hebt al 3 muren',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (122,'Bunker',3,35000,'item-Bunker',0,470,'5 (Je kan nog $num bunkers bouwen)','$num = 5-$data->Bunker; return $num;','Je hebt al 5 bunkers',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (123,'Mobieltje',4,1000,'item-Cellphone',NULL,NULL,'1 (Je kan nog $num mobieltjes kopen)','$num = 1-$data->Mobieltje; return $num;','Je hebt al een mobieltje','Als je een mobiel hebt kun je berichten versturen en ontvangen');
INSERT INTO [weapons] VALUES (124,'FN P90',5,400000,'item-FN_P90',9000,9000,'1 per junkie (Je hebt nog $num junkies die dit wapen kunnen dragen)','$num = $data->clicks-$data->{\'FN P90\'}; return $num;','Al je junkies hebben dit wapen al',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (125,'Chip',6,25000,'item-Chip',400,400,'1 per kloon (Je hebt $num klonen die nog geen chip hebben)','$num = $data->clicks-$data->Chip; return $num;','Al je klonen hebben al een chip in hun hoofd',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (126,'Helm',7,20000,'item-Helmet',240,240,'1 per agent (Je hebt nog $num agenten zonder helm)','$num = $data->clicks-$data->Helm; return $num;','Elke agent heeft al een helm',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (127,'Politie wagen',7,35000,'item-Police_car',470,470,'1 per agent (Je kan nog $num wagens kopen)','$num = $data->clicks-$data->{\'Politie wagen\'}; return $num;','Elke agent heeft al een wagen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (128,'Huis',8,25000,'item-Home',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); $num -= ($clan->type == 3) ? 0 : $clan->money_lvl1*100; return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een huis te bouwen','In ieder huis kunnen 5 clan-members');
INSERT INTO [weapons] VALUES (2,'animal',1,4000,'item-animal',40,40,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben','$num = $data->clicks-$data->animal; return $num;','Al je $type_p hebben al een animal',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (130,'Coffeeshop',9,90000,'item-Joint',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl1*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een coffeeshop te bouwen','Met een coffeeshop verdient elke clan-member per uur:<br>Bank: $150,contant: $50');
INSERT INTO [weapons] VALUES (131,'Chemie Lab',10,90000,'item-Alchemy',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl1*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een lab te bouwen','Met een chemie lab verdient elke clan-member per uur:<br>Bank: $100,contant: $100');
INSERT INTO [weapons] VALUES (132,'Aandeel',11,90000,'item-Business',NULL,NULL,'1 Manager (Je hebt nog $num managers)','$dbresX = mysql_query("SELECT `id` FROM ``[users]`` WHERE `clan`=\'{$clan->name}\' AND `clanlevel`=6"); $num = (mysql_num_rows($dbresX)+1)-$clan->money_lvl1; return $num;','Je hebt geen manager om deze aandelen in de gaten te houden','Per manager verdient iedereen in het corps:<br>Bank: $200 tot $400 per uur');
INSERT INTO [weapons] VALUES (17,'biggun',1,475000,'item-biggun',10500,10500,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->biggun; return $num;','Al je $type_p hebben al een biggun',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (129,'Muur',8,50000,'item-Stone_wall',NULL,3000,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); $num -= ($clan->type == 3) ? 0 : $clan->money_lvl1*100; return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een muur te bouwen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (18,'atoombom',1,725000,'item-Atoombom',15000,15000,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben','$num = $data->clicks-$data->atoombom; return $num;','Al je $type_p hebben al een atoombom',NULL);
*Ga naar databases
*Dan zie je daar in een staan de naam van jouw database, klik daarop
*Dan klik je bovenaan op SQL
*Zet de code die je hierboven hebt staan erin
*Klik op OK of VOER QUERY UIT
INSERT INTO [weapons] VALUES (1,'Mes',1,2000,'item-Knife',20,20,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Mes; return $num;','Al je $type_p hebben al een mes',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (3,'Walter P99',1,5000,'item-Walter_P99',50,50,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->{\'Walter P99\'}; return $num;','Al je $type_p hebben al een Walter P99\r\n',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (4,'Uzi',1,6000,'item-Uzi',65,65,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Uzi; return $num;','Al je $type_p hebben al een uzi',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (5,'Flashbang',1,10000,'item-Flashbang',110,110,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die deze granaat nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Flashbang; return $num;','Al je $type_p hebben al een flashbang',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (6,'Granaat',1,15000,'item-Grenade',170,170,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die deze granaat nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Granaat; return $num;','Al je $type_p hebben al een granaat',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (7,'MP5k',1,7500,'item-MP5k',80,80,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (8,'Shotgun',1,17500,'item-Shotgun',200,200,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (9,'G36C',1,22500,'item-G36C',270,270,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (10,'SIG 552',1,25000,'item-SIG_552',310,310,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (11,'Ak47',1,30000,'item-Ak47',390,390,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (12,'Ak Beta',1,40000,'item-Ak_Beta',570,570,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (13,'Scherpschut geweer',1,45000,'item-Sniper_rifle',670,670,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (14,'M4',1,50000,'item-M4',780,780,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (15,'Granaat Lanceerder',1,60000,'item-Grenade_Launcher',1030,1030,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (16,'Bazooka',1,75000,'item-Bazooka',1490,1490,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (117,'Kogelvrij vest',2,12500,'item-Bulletproof_vest',140,140,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit vest nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->{\'Kogelvrij vest\'}; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit vest kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (118,'Bulldog',3,2500,'item-Bulldog',0,30,'5 (Je kan nog $num honden meer hebben)','$num = 5-$data->Bulldog; return $num;','Je hebt al 5 honden',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (119,'Camera',3,8000,'item-Cam',0,90,'7 (Je kan nog $num cameras plaatsen)','$num = 7-$data->Camera; return $num;','Je hebt al 7 cameras',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (120,'Hek',3,15000,'item-Barbed_wire',0,170,'3 (Je kan nog $num hekken neerzetten)','$num = 3-$data->Hek; return $num;','Je hebt al 3 hekken',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (121,'Muur',3,20000,'item-Stone_wall',0,240,'3 (Je kan nog $num muren bouwen)','$num = 3-$data->Muur; return $num;','Je hebt al 3 muren',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (122,'Bunker',3,35000,'item-Bunker',0,470,'5 (Je kan nog $num bunkers bouwen)','$num = 5-$data->Bunker; return $num;','Je hebt al 5 bunkers',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (123,'Mobieltje',4,1000,'item-Cellphone',NULL,NULL,'1 (Je kan nog $num mobieltjes kopen)','$num = 1-$data->Mobieltje; return $num;','Je hebt al een mobieltje','Als je een mobiel hebt kun je berichten versturen en ontvangen');
INSERT INTO [weapons] VALUES (124,'FN P90',5,400000,'item-FN_P90',9000,9000,'1 per junkie (Je hebt nog $num junkies die dit wapen kunnen dragen)','$num = $data->clicks-$data->{\'FN P90\'}; return $num;','Al je junkies hebben dit wapen al',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (125,'Chip',6,25000,'item-Chip',400,400,'1 per kloon (Je hebt $num klonen die nog geen chip hebben)','$num = $data->clicks-$data->Chip; return $num;','Al je klonen hebben al een chip in hun hoofd',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (126,'Helm',7,20000,'item-Helmet',240,240,'1 per agent (Je hebt nog $num agenten zonder helm)','$num = $data->clicks-$data->Helm; return $num;','Elke agent heeft al een helm',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (127,'Politie wagen',7,35000,'item-Police_car',470,470,'1 per agent (Je kan nog $num wagens kopen)','$num = $data->clicks-$data->{\'Politie wagen\'}; return $num;','Elke agent heeft al een wagen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (128,'Huis',8,25000,'item-Home',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); $num -= ($clan->type == 3) ? 0 : $clan->money_lvl1*100; return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een huis te bouwen','In ieder huis kunnen 5 clan-members');
INSERT INTO [weapons] VALUES (2,'animal',1,4000,'item-animal',40,40,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben','$num = $data->clicks-$data->animal; return $num;','Al je $type_p hebben al een animal',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (130,'Coffeeshop',9,90000,'item-Joint',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl1*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een coffeeshop te bouwen','Met een coffeeshop verdient elke clan-member per uur:<br>Bank: $150,contant: $50');
INSERT INTO [weapons] VALUES (131,'Chemie Lab',10,90000,'item-Alchemy',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl1*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een lab te bouwen','Met een chemie lab verdient elke clan-member per uur:<br>Bank: $100,contant: $100');
INSERT INTO [weapons] VALUES (132,'Aandeel',11,90000,'item-Business',NULL,NULL,'1 Manager (Je hebt nog $num managers)','$dbresX = mysql_query("SELECT `id` FROM ``[users]`` WHERE `clan`=\'{$clan->name}\' AND `clanlevel`=6"); $num = (mysql_num_rows($dbresX)+1)-$clan->money_lvl1; return $num;','Je hebt geen manager om deze aandelen in de gaten te houden','Per manager verdient iedereen in het corps:<br>Bank: $200 tot $400 per uur');
INSERT INTO [weapons] VALUES (17,'biggun',1,475000,'item-biggun',10500,10500,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->biggun; return $num;','Al je $type_p hebben al een biggun',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (129,'Muur',8,50000,'item-Stone_wall',NULL,3000,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); $num -= ($clan->type == 3) ? 0 : $clan->money_lvl1*100; return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een muur te bouwen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (18,'atoombom',1,725000,'item-Atoombom',15000,15000,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben','$num = $data->clicks-$data->atoombom; return $num;','Al je $type_p hebben al een atoombom',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (1,'Mes',1,2000,'item-Knife',20,20,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Mes; return $num;','Al je $type_p hebben al een mes',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (3,'Walter P99',1,5000,'item-Walter_P99',50,50,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->{\'Walter P99\'}; return $num;','Al je $type_p hebben al een Walter P99\r\n',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (4,'Uzi',1,6000,'item-Uzi',65,65,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Uzi; return $num;','Al je $type_p hebben al een uzi',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (5,'Flashbang',1,10000,'item-Flashbang',110,110,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die deze granaat nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Flashbang; return $num;','Al je $type_p hebben al een flashbang',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (6,'Granaat',1,15000,'item-Grenade',170,170,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die deze granaat nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->Granaat; return $num;','Al je $type_p hebben al een granaat',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (7,'MP5k',1,7500,'item-MP5k',80,80,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (8,'Shotgun',1,17500,'item-Shotgun',200,200,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (9,'G36C',1,22500,'item-G36C',270,270,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (10,'SIG 552',1,25000,'item-SIG_552',310,310,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (11,'Ak47',1,30000,'item-Ak47',390,390,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (12,'Ak Beta',1,40000,'item-Ak_Beta',570,570,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (13,'Scherpschut geweer',1,45000,'item-Sniper_rifle',670,670,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (14,'M4',1,50000,'item-M4',780,780,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (15,'Granaat Lanceerder',1,60000,'item-Grenade_Launcher',1030,1030,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (16,'Bazooka',1,75000,'item-Bazooka',1490,1490,'Je hebt $num $type_p die dit wapen kunnen dragen','$num = $data->clicks-$data->MP5k-$data->Shotgun-$data->G36C-$data->{\'SIG 552\'}-$data->Ak47-$data->{\'Ak Beta\'}-$data->{\'Scherpschut geweer\'}-$data->M4-$data->{\'Granaat Lanceerder\'}-$data->Bazooka; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit wapen kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (117,'Kogelvrij vest',2,12500,'item-Bulletproof_vest',140,140,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit vest nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->{\'Kogelvrij vest\'}; return $num;','Je hebt geen $type_s die dit vest kan dragen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (118,'Bulldog',3,2500,'item-Bulldog',0,30,'5 (Je kan nog $num honden meer hebben)','$num = 5-$data->Bulldog; return $num;','Je hebt al 5 honden',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (119,'Camera',3,8000,'item-Cam',0,90,'7 (Je kan nog $num cameras plaatsen)','$num = 7-$data->Camera; return $num;','Je hebt al 7 cameras',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (120,'Hek',3,15000,'item-Barbed_wire',0,170,'3 (Je kan nog $num hekken neerzetten)','$num = 3-$data->Hek; return $num;','Je hebt al 3 hekken',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (121,'Muur',3,20000,'item-Stone_wall',0,240,'3 (Je kan nog $num muren bouwen)','$num = 3-$data->Muur; return $num;','Je hebt al 3 muren',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (122,'Bunker',3,35000,'item-Bunker',0,470,'5 (Je kan nog $num bunkers bouwen)','$num = 5-$data->Bunker; return $num;','Je hebt al 5 bunkers',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (123,'Mobieltje',4,1000,'item-Cellphone',NULL,NULL,'1 (Je kan nog $num mobieltjes kopen)','$num = 1-$data->Mobieltje; return $num;','Je hebt al een mobieltje','Als je een mobiel hebt kun je berichten versturen en ontvangen');
INSERT INTO [weapons] VALUES (124,'FN P90',5,400000,'item-FN_P90',9000,9000,'1 per junkie (Je hebt nog $num junkies die dit wapen kunnen dragen)','$num = $data->clicks-$data->{\'FN P90\'}; return $num;','Al je junkies hebben dit wapen al',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (125,'Chip',6,25000,'item-Chip',400,400,'1 per kloon (Je hebt $num klonen die nog geen chip hebben)','$num = $data->clicks-$data->Chip; return $num;','Al je klonen hebben al een chip in hun hoofd',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (126,'Helm',7,20000,'item-Helmet',240,240,'1 per agent (Je hebt nog $num agenten zonder helm)','$num = $data->clicks-$data->Helm; return $num;','Elke agent heeft al een helm',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (127,'Politie wagen',7,35000,'item-Police_car',470,470,'1 per agent (Je kan nog $num wagens kopen)','$num = $data->clicks-$data->{\'Politie wagen\'}; return $num;','Elke agent heeft al een wagen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (128,'Huis',8,25000,'item-Home',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); $num -= ($clan->type == 3) ? 0 : $clan->money_lvl1*100; return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een huis te bouwen','In ieder huis kunnen 5 clan-members');
INSERT INTO [weapons] VALUES (2,'animal',1,4000,'item-animal',40,40,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben','$num = $data->clicks-$data->animal; return $num;','Al je $type_p hebben al een animal',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (130,'Coffeeshop',9,90000,'item-Joint',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl1*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een coffeeshop te bouwen','Met een coffeeshop verdient elke clan-member per uur:<br>Bank: $150,contant: $50');
INSERT INTO [weapons] VALUES (131,'Chemie Lab',10,90000,'item-Alchemy',NULL,NULL,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl1*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een lab te bouwen','Met een chemie lab verdient elke clan-member per uur:<br>Bank: $100,contant: $100');
INSERT INTO [weapons] VALUES (132,'Aandeel',11,90000,'item-Business',NULL,NULL,'1 Manager (Je hebt nog $num managers)','$dbresX = mysql_query("SELECT `id` FROM ``[users]`` WHERE `clan`=\'{$clan->name}\' AND `clanlevel`=6"); $num = (mysql_num_rows($dbresX)+1)-$clan->money_lvl1; return $num;','Je hebt geen manager om deze aandelen in de gaten te houden','Per manager verdient iedereen in het corps:<br>Bank: $200 tot $400 per uur');
INSERT INTO [weapons] VALUES (17,'biggun',1,475000,'item-biggun',10500,10500,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben)','$num = $data->clicks-$data->biggun; return $num;','Al je $type_p hebben al een biggun',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (129,'Muur',8,50000,'item-Stone_wall',NULL,3000,'100m<sup>2</sup> (Je hebt nog ${num}m<sup>2</sup>)','$num = $clan->land-($clan->homes*100+$clan->money_lvl2*150+$clan->money_lvl3*200+$clan->def_lvl1*25+$clan->def_lvl2*100+$clan->def_lvl3*150); $num -= ($clan->type == 3) ? 0 : $clan->money_lvl1*100; return ($num >= 100) ? 1 : 0;','Je hebt niet genoeg land om een muur te bouwen',NULL);
INSERT INTO [weapons] VALUES (18,'atoombom',1,725000,'item-Atoombom',15000,15000,'1 per $type_s (Je hebt $num $type_p die dit wapen nog niet hebben','$num = $data->clicks-$data->atoombom; return $num;','Al je $type_p hebben al een atoombom',NULL);
en waarom een tabel "[weapons]"??? haal die rare tekens er eens uit en gebruik alleen (kleine) letters en underscores voor namen (en in uitzonderlijke gevallen misschien een cijfer)