Hallo jongens,
Ik heb even een vraag (misschien niet zo zinnig, maar toch heb ik jullie hulp wel nodig):
Ik ga proberen zo'n nieuwssysteem te maken wat ongeveer even goed is als CuteNews en FantasticNews^^. Natuurlijk wil ik ook een aantal extra's toevoegen.
--------
Vragen::
1.weten jullie een goede naam voor het systeem (zelf dacht ik aan X-news).
2.weten jullie nog extra's voor dat systeem, dus allerlei tools, om het beter, uitgebreider en handiger te maken?
--
Zelf heb ik al een lijstje:
1 - admin --> toevoegen.
2 - admin --> wijzigen.
3 - admin --> verwijderen.
4 - zelfde voor reacties.
5 - anti-flood.
6 - mini membersysteem inbouwen, alleen members kunnen reacties posten.
7 - verschillende rechten met posten, dus admins en moderators.
8 - categoriën met nieuws
9 - navigatie bij reacties
10 - sendfriend v.2 van mezelf (z.s.m. hier posten dat script)
11 - ip's bannen / gebruikers bannen
12 - headlines
13 - archief
@Tuinstoel:
Ik ben niet zo Duits .
Maar dat puntje is inderdaad goed, ik zag het pas nog, maar was het even vergeten, bedankt.
Verzin wel een nieuwe, die naam. Iets van StreamNews
Yah leuke naam (die 1e), als jullie nog een paar ideeën hebben, ga ik op mijn verjaardag beginnen aan Flex-News (8 juni). enige nadeel is dat ik CentraleProefwerken heb vanaf 13 juni^^
Ik weet overigens niet óf er nog dingetjes bijkunnen, voor een nieuwssysteem. Als je het niet wilt veranderen in een membersystem.
Ideeën:?:
@webbiexl:
die heb je van mij^^ dat weet je heel goed;-)
@Jon:
idd zitten wel leuke bij, behalve NewNews, PHPNews, AddNews, SimpleNews en NoopNoop Nieuws. da vin ik niet zo aardig als je dat als naam voor me verzint (noobnoob dus niet, want het krijgt ook nog een bijlage functie en meer;-))
Kep er dus nog een paar:
1.includeNews
2.GoNews
3.FlexNews
voorlopig ga ik onder de naam van no. 3
hier heb je een leuke uitdaging:
als de gebruiker een forum heeft (aanvinken met checkbox) moet je via een admin paneel een nieuwe categorie aanmaken (tabel naam opgeven via invoerbox). In die categorie komen dan alle nieuwsberichten (elke keer een topic) en de reacties, zijn dan gewoon een reactie op het topic.
Ook, als je dit nog niet doet, zeker met templates werken. Maar 'k denk dat je dat al doet.
Verschillende styles mss ook. En dat de admin via zijn paneel zelf een CSS kan toevoegen (met <select> mss, of gewoon typen... de keuze stellen... enz...)
K snap iig niet helemaal, maar bijna, en wat je zegt kan ik wel maken, want het hele adminpanel regel ik met templates en verder ook alles, en die tpl files kan je ook nog 's editen via de admin^^. maarja, nu jouw uitdaging: als de gebruiker een forum heeft (aanvinken met checkbox)
wat bedoel je daarmee?
verder snap ik het wel, maar wil je het idee nog 1 keer geven, maar dan vanuit het denkbeeld van een nieuwssysteem en niet van een form?
zo kwam het mij namelijk over.
overigens ga ik de pagenav ook automatiseren via de DB, en verder allerhande andere config dingetjes in de db droppen, das makkelijk editen...
Dat was niet als noob bedoelt, maar in het verleden was er Roodrunner op TV, en die was donders snel. Als die zo snel ging zei dat beest: "Noop Noop" volgens mij.