login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nieuwsartikel script

Offline djmt - 09/05/2005 14:03

Ik ben zelf nog een PHP Noob (and just new here!! ), maar ik ben opzoek naar een nieuwsartikels met reacties script zoals die Sitemasters.be gebruikt. (Of is dat top secret script van sitemasters.be:?:)

Nu weet ik wel dat ik misschien reacties ga krijgen van leer het zelf.
Maar ik hoop dat iemand mij de script kan geven of mij de goede richting in kan duwen.Want uit eindelijk wil ik dus zo een nieuwsartikel systeem hebben. Wie o wie kan mij daarbij helpen??

En weet iemand misschien een goed php boek waaruit je de dingen "GOED" kan leren. Op school krijgen we maar een lullig readertje waar we de basics uit krijgen.

Thnx,
djmt

Ps. Ik hoop dat ik niet te lastig voor jullie ben  

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline jopiegoekopi - 09/05/2005 15:04
Avatar van jopiegoekopi Onbekend
Citaat:
En weet iemand misschien een goed php boek waaruit je de dingen "GOED" kan leren.
een goed boek vinden wordt heel moeilijk. Je kunt beter tutorials op verschillende sites (hier, php.net enz) lezen. Die zijn soms misschien ook wel verouderd of niet helemaal correct, maar als je er genoeg leest en ook meeleest in fora met vragen van anderen dan leer je het wel.
Citaat:
Nu weet ik wel dat ik misschien reacties ga krijgen van leer het zelf.
Maar ik hoop dat iemand mij de script kan geven of mij de goede richting in kan duwen.Want uit eindelijk wil ik dus zo een nieuwsartikel systeem hebben. Wie o wie kan mij daarbij helpen??
het script van sitemasters zul je iig niet krijgen (zou ik ook niet willen als ik jou was). Als je een kant en klaar script wilt moet je niet in het forum zijn. Dan moet je bij de scripts kijken en met google of hier bij links zoeken naar andere sites met php scripts.
Verder is het nu moeilijk om je in de goede richting te duwen (je weet immers nog niks van php enz). Je kunt beter gewoon tutorials gaan volgen en eerst met makkelijke dingen beginnen: gastenboek, poll, emailscript en dan ga je uiteindelijk een nieuwscript schrijven (tot die tijd kun je met een kant en klaar script doen). Tegen die tijd kun je dan nog eens vragen om een duwtje in de goede richting.
Offline Legolas - 09/05/2005 15:52
Avatar van Legolas Onbekend een goed boek?
php&mysql in de praktijk. van jan croonen (www.jcroonen.nl)
over news:
neem Fnews (fantasticNews)
Offline djmt - 09/05/2005 16:09
Avatar van djmt Nieuw lid Thnx voor alle info.

@ jopiegoekopi:
Wil ook niet precies het zelfde script van sitemasters, maar uiteindelijk wil ik wel zelf zoiets maken.
Maar ik ga er hard voor leren.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.157s