login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

BlackJack foutje

Offline Tuinstoel - 07/05/2005 09:58
Avatar van TuinstoelPHP expert Ik heb al een heel tijdje geleden een Blackjack script gemaakt, werkt prima maar nu opeens niet meer. Als iemand op de knop Double drukt en daarna verliest krijgt hij/zij opeens 18 tril/biljard. Gelukkig heb ik hier wel 'n beveiliging voor gemaakt dat als ze meer dan 1 miljard hebben dat hun geld wordt gereset, maar is natuurlijk ook best wel lullig hè.

Dus wat is er verkeerd aan deze code?
  1. elseif($this->ReturnWinner() == 'Deler')
  2. {
  3. echo 'Jij had '.$this->CountValue('Speler').' en de deler had '.$this->CountValue('Deler').'. Je hebt €'.number_format($_SESSION['bjInzet'],0).' verloren.';
  4. mysql_query("UPDATE `blackjack` SET `geld` = `geld` + ".($_SESSION['bjInzet'] * 2)." WHERE `id` = ".$uRow['staat']) or die(mysql_error());
  5. mysql_query("UPDATE `leden` SET `geld` = `geld` - ".$_SESSION['bjInzet']." WHERE `id` = ".$_SESSION['user']) or die(mysql_error());
  6. }

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Geerios - 07/05/2005 10:06
Avatar van Geerios Onbekend Ik weet niet hoe je dat kan oplossen maar als je een oplossing hebt wil je hem dan ook op SiteMasters plaatsen of aan mij geven want mij lijkt dat wel een leuk script voor mijn site.
Offline BigBug - 07/05/2005 11:03
Citaat:
Ik weet niet hoe je dat kan oplossen maar als je een oplossing hebt wil je hem dan ook op SiteMasters plaatsen of aan mij geven want mij lijkt dat wel een leuk script voor mijn site.

Sjonge Jonge, hoe offtopic kan je gaan zeg!
Daarvoor stuur je iemand een PM!
Offline Steven - 07/05/2005 12:41
Avatar van Steven HTML interesse
  1. <?php
  2. elseif($this->ReturnWinner() == 'Deler')
  3. {
  4. echo 'Jij had '.$this->CountValue('Speler').' en de deler had '.$this->CountValue('Deler').'. Je hebt €'.number_format($_SESSION['bjInzet'],0).' verloren.';
  5. mysql_query("UPDATE `blackjack` SET `geld` = `geld` + ".($_SESSION['bjInzet'] * 2)." WHERE `id` = ".$uRow['staat']) or die(mysql_error());
  6. mysql_query("UPDATE `leden` SET `geld` = `geld` - ".$_SESSION['bjInzet']." WHERE `id` = ".$_SESSION['user']) or die(mysql_error());
  7. }
  8. ?>

Zo dat is ff wat duidelijker...
Helaas zie ik het niet... 
Offline PeterBuring - 09/05/2005 13:26
Avatar van PeterBuring HTML beginner ligt het hem niet aan de ." die ontbreekt in de laatste 2 update query's..??:?:
Offline timmie_loots - 09/05/2005 15:46
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Anders comment je die 2 query's, en echo je alle variabelen die je gebruikt. Misschien zie je het daar aan.
Offline Tuinstoel - 09/05/2005 17:53
Avatar van Tuinstoel PHP expert Laat ook maar zitten, hier zijn echt geen zinnige antwoorden, maar de fout ligt/lag ergens anders...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.373s