login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

probleem met profiel

Offline webbiexl - 03/05/2005 15:02 (laatste wijziging 03/05/2005 20:10)
Avatar van webbiexlPHP interesse ik begin zo langzamerhand helemaal gek te worden van php.
mijn profielsysteempje wil maar niet werken...
3 bestanden:
profiel.php >> weer werkend
wijzig.php >> krijg het niet werkend
ledenlijst.php >> weer werkend

het probleem bij allebei is (eigenlijk geen id) dat ik de content niet te zien krijg alleen als er geen id wordt ingevuld in de url krijg je de fout melding te zien... ik wil mn code niet posten hier want dit hou ik voorlopig voor mezelf maar als iemand mij wil helpen de code in orde te maken heel graag.. tis egt niet veel, meer nakijkwerk en een paar kleine correcties maar ik krijg t egt ni voor elkaar en wil nu niet weer overnieuw beginnen (zou de 4e keer zijn)
thnx

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 03/05/2005 15:07
Avatar van Gerard Ouwe rakker als je alleen erop uit bent om 1 persoon te benaderen om samen met hem te kijken naar je code kan je dit beter doen door even een pm te sturen naar deze personen op het forum waar jij van denkt: "die kan het weten en die kan mij helpen".

ik denk niet dat deze topic veel "nette" resultaten op zal leveren.
Offline Legolas - 03/05/2005 15:10 (laatste wijziging 03/05/2005 15:11)
Avatar van Legolas Onbekend Ik wil wel helpen met deze voorwaarden:
1.Het script ga je NIET verkopen:!:
2.Gebruik nette taal (geen vloeken of scheldwoorden:!: )
Voeg me maar toe op MSN: janelffers@hotmail.com. Wil je wel helpen.:p
Offline webbiexl - 03/05/2005 15:17
Avatar van webbiexl PHP interesse ik ga mijn scripts niet verkopen omdat ik net de status noob ben gepasseerd en er veel betere scripts zijn.. die ik weer niet koop omdat ik mn skills wil verbeteren 
en schelden? doe'k bijna nooit, behalve als ik mn hoofd stoot ofzo ik voeg je wel ff toe
Offline xSc - 03/05/2005 16:17
Avatar van xSc Onbekend Het is een forum, geen MSN-conversatie.

Citaat:
profiel.php >> krijg het niet werkend
wijzig.php >> krijg het niet werkend
ledenlijst.php >> weer werkend

Alsjeblieft, hou op zeg. Heb je het al geprobeerd? Je zegt dat je de n00b-status bent gepasseerd: waarom dan gelijk al zulke scripts? Begin nu eens bij het begin. Als je 'op de helft' inspringt, leer je het nooit goed.

Offline Legolas - 03/05/2005 16:19
Avatar van Legolas Onbekend Henri, laat hem maar, ik ben hem nu aan het helpen (net via msn alle bestanden gekregen).
Dus dit is voorlopig opgelost^^
Offline webbiexl - 03/05/2005 19:02
Avatar van webbiexl PHP interesse @henri
ik ben nog ff iets verder dan jij denkt hoor, heb het hele script zelf geschreven en ook wel meer scripts maar dit wat t nu doet is gwoon zo vaag dat ik t niet kan oplossen ik krijg geen enkele error te zien de helft van t script werkt en de andere helft niet, egt te raar en dat soort dingen vind je niet in tutorials etc
Offline webbiexl - 03/05/2005 20:15 (laatste wijziging 04/05/2005 14:45)
Avatar van webbiexl PHP interesse profiel.php is inmiddels opgelost enne henri weet je door wie?
[size=7]MOI[/size]
zonder dat ik ook maar wat van legolas verder heb gehoord (t enige waar die mee aankwam gebruik assoc ipv object dan werkt t NOT)
iig bedankt voor de moeite Legolas als je mn script verder maar niet gebruikt tenzij je mn naam er onder zet (krijg je het (niet)werkende gedeelte wel via msn)

nu nog verder met wijzig pagina
[edit] KAN IEMAND ANDERS MIJ HELPEN????[/edit]
Offline Legolas - 04/05/2005 14:47
Avatar van Legolas Onbekend ik zal wel nog eens naar het script kijken. wat er dus fout aan is.
Offline prorsoft - 04/05/2005 15:08
Avatar van prorsoft PHP gevorderde jah hoor, voeg me maar toe op MSN:
reinier_deblois@hotmail.com
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s