Aangezien ik pas geleden voor een dikke pak geld XDT Topsite verkocht heb en ik nu zie dat de nieuwe eigenaren van onze site er niets meer aan doen heb ik besloten om een nieuwe versie te maken...
Alleen probleem is dat ik het nog moet testen maar dat kan ik niet zonder jullie hulp ! ;)
Dus vraag ik hier even of jullie mij hierbij willen testen
ik gebruik nu XDT gold edition v1.1, en die vind ik eigenlijk beter als deze...oa indelingen, menu, en van de scriping merk ik eigenlijk niet veel nieuws..:ooh:
Qua uiterlijk ziet hij er wel aardig uit, maar je zou hem nog wel (x)html valid kunnen maken. Mij interesseert die layout verder niet, ben meer benieuwd naar de source
@steven een toplist is een site systeem waarin je je site toevoegd, vervolgens komen er bezoekers op die site die bijvoorbeeld op jou link klikken en vervolgens jou site bezoeken... op die manier onstaat er een enorme ranking, that's it! zo ongeveer
dan heb je E_WARNING_ALL aanstaan. Zoals je ziet zijn dat alleen notices en geen errors. Het betekend gewoon dat je variabelen aan het controleren bent die niet bestaan.
Je kan dit verhelpen door gebruik te maken van isset();