login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

phptriad?!?

Offline wickedsid - 30/03/2005 13:51
Avatar van wickedsidLid hoi, ik heb altijd phptriad aant bollen gehad, maar heb nieuwe pc gekocht en een format moeten doen en tja nu wil hij niet meer draaien ik installeer hem, run apache en mysql, maar dan als ik bij een browser http://localhost intyp, ga ik naar msn-search pagina (dus het werkt niet) ik zit nu wel in een LAN met als ip 192.168.1.3 maar dat boeit normaal toch niet hé, ik snap er nix van moet ik mss ergens een docje aanpassen of bij zetten?? een DLL file in mijn system 32??? ik weet het niet meer heb al vanalles geprobeerd maar nix werkt!!
kan iemand me helpen??

greetz 

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MothZone - 30/03/2005 13:56
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde heb vroeger ook phptriad willen installeren, en is noot gelukt.
download gewoon easyphp, gewoon op google intypen
Offline wickedsid - 30/03/2005 14:08
Avatar van wickedsid Lid wil ook niet werken dan moet het aan mijn pc liggen vrees ik, ik heb IIS ook geinstalled maar daar staat nix in; moet ik iets veranderen bij mijn ODBC ofzo 
snel snel, raad!!! heb het dringend nodig 

mercikes
Offline wickedsid - 30/03/2005 14:08 (laatste wijziging 30/03/2005 14:09)
Avatar van wickedsid Lid weird, ik krijg dus nix, als ik gewoon http://127.0.0.1 intyp krijg ik wel de openingspagina, zoek ik een html pagina met phpinfo() dan bolt het niet 
Offline wickedsid - 31/03/2005 00:44
Avatar van wickedsid Lid ok kheb het aant werken!! mijne localhost werkt dus niet maar alsik dus mijn ip adres intyp 192.168.1.3 dan bolt alles wel raar maarja tis opgelost!!! maarja weet iemand mss een oplossing dat er toch localhost kan staan? moet ik dan mss iets in mijn host file of lmhost aanpassen ofzo????

greetz
Offline MothZone - 31/03/2005 00:51
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde :s kzou t ni wete, k denk da da normaal in apache zelf geconfigureerd zit

ps: tis ni omda dubbelposte ni mag da ge moet gaan driedubbelposte he;-)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.206s