HTML interesse |
|
ik gebruik het volgende script, maar ik krijg het niet voor elkaar om de verschillende bestanden die geupload worden de juiste naam te geven. Het eerste bestand zou gelijk moeten gesteld worden aan $uitslag1, tweede aan $uitslag2 enzo.
Wie kan mij helpen??
<?php
$aantaluploads = 5;
$map = "uitslagen/";
$aantalbestanden = 0;
$uitslagdatum = date("Y-m-d");
if (isset($_POST['submit'])) {
for ($i=0;$i<$aantaluploads;$i++) {
if (trim($_FILES['bestand']['name'][$i]) != "") {
move_uploaded_file($_FILES['bestand']['tmp_name'][$i], $map.$_FILES['bestand']['name'][$i]) or die("Er is een fout opgetreden tijdens het uploaden");
$aantalbestanden++;
}
}
mysql_query(" UPDATE wedstrijden SET uitslag1='$uitslag1', uitslagdatum='$uitslagdatum', uitslagactief='on' WHERE id =".$_GET['id']."") or die ("Fout met database");
}
if (isset($aantalbestanden) && $aantalbestanden>1) {
echo "Je bestanden werden met succes geüpload.<br />";
}elseif (isset($aantalbestanden) && $aantalbestanden==1) {
echo "Je bestand werd met succes geüpload.<br />";
}
else {
echo '<form method="post" enctype="multipart/form-data">';
for($i=0; $i<$aantaluploads; $i++) {
echo '<input type="file" name="bestand[]" size="30" /><br />';
}
echo '<input type="submit" name="submit" />
</form>';
}
?>
<?php $aantaluploads = 5; $map = "uitslagen/"; $aantalbestanden = 0; $uitslagdatum = date("Y-m-d"); if (isset($_POST['submit'])) { for ($i=0;$i<$aantaluploads;$i++) { if (trim($_FILES['bestand']['name'][$i]) != "") { move_uploaded_file($_FILES['bestand']['tmp_name'][$i], $map.$_FILES['bestand']['name'][$i]) or die("Er is een fout opgetreden tijdens het uploaden"); $aantalbestanden++; } } mysql_query(" UPDATE wedstrijden SET uitslag1='$uitslag1', uitslagdatum='$uitslagdatum', uitslagactief='on' WHERE id =".$_GET['id']."") or die ("Fout met database"); } if (isset($aantalbestanden) && $aantalbestanden>1) { echo "Je bestanden werden met succes geüpload.<br />"; }elseif (isset($aantalbestanden) && $aantalbestanden==1) { echo "Je bestand werd met succes geüpload.<br />"; } else { echo '<form method="post" enctype="multipart/form-data">'; for($i=0; $i<$aantaluploads; $i++) { echo '<input type="file" name="bestand[]" size="30" /><br />'; } echo '<input type="submit" name="submit" /> </form>'; } ?>
|