login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

raar: query geeft nix :s

Offline wickedsid - 08/03/2005 22:18
Avatar van wickedsidLid hoi ik heb volgende code:
  1. <?php
  2.  
  3. $query_ontvang = "select f.Titel, f.verhuur_id, c.Titel, c.verhuur_id ,b.Titel,b.verhuur_id from film f, boek b, cd c where f.verhuur_id != '0' and c.verhuur_id != '0' and b.verhuur_id != '0'";
  4. $result_ontvang = mysql_query($query_ontvang) or die(mysql_error());
  5. $array_ontvang = mysql_fetch_array($result_ontvang);
  6. print_r($array_ontvang);
  7. ?>

dit moet normaal 1titel geven die verhuurd is aan een "klant" met huurder_id = 1 dus != 0 maar hij geeft nix 
raar, want ik dacht dat mijn query toch klopte 
kheb gezocht als er iets op de site stond, maar nix gevonden 

greetz joske

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline leendertW - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van leendertW PHP beginner Probeer netter te scripten dus select, where moet hoofdletters!.rnWerk niet met or die ( je wilt immers niet dat als er een fout is de helft van je pagina maar wordt weer gegeven ) maar met een if else fout functie dus zorn[code]rnphp voor de kleurcodesrn$sQuery_ontvang = SELECT ... FROM ... WHERE;rnif ( ! $rQuery_ontvang = $mysql_query ( $sQuery_ontvang ) )rn{rn echo 'De berichten konden niet uit de database worden opgehaald, probeer het later nog eens opnieuw.'; rn}rnelsern{rn$aArray_ontvang = mysql_fetch_array ( $rQuery_ontvang );rnprint_r ( $aArray_ontvang );rn .... rn}rnvoor de kleurcodesrn[code]rnrnEn volgens mij kan je bijna net zo goed heel de tabel selecteren of niet... ;) rnrn
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s