login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

txt bestanden alleen op lycos

Offline prass - 01/03/2005 16:16
Avatar van prassNieuw lid Heeyz,

Ik heb een uploadsysteem gemaakt zodat mensen .txt bestanden aan kunnen maken en die kunnen uploaden naar mijn site en dan komen ze onderaan hun eigen pagina te staan ..
Maar die .txt bestanden staan op lycos en ik heb een cms en dan zegt die bij het uploaden dat die de pagina niet kan uitlezen wat betekent dat hij niet via lycos pagina's kan openen. Wat te doen ?

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van prorsoft PHP gevorderde je kan maken dat op je Lycos website hun tekst in een textarea kunnen invoegen, en dan kan je met fputs de tekst in een bestand zetten.
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van numlockrond Onbekend @prorsoft dat heeft natuurlijk geen zin, dan staan die bestanden nog steeds op lycos en kun je ze dus niet uitlezen vanaf die andere server.rnrnhet lijkt erop dat allow_url_fopen op 0 staat op de server waar het cms staat. (Het zou ook aan lycos kunnen liggen.) Als dat zo is zul je de tekst bestanden op de server van het cms moeten zetten, want allow_url_fopen kun je alleen in php.ini of httpd.conf instellen (en meestal kun je daar niet bij).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.229s