login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

verwijderen pm berichten

Offline webstab - 26/02/2005 10:11
Avatar van webstabPHP ver gevorderde Ik ben bezig met een privé berichten systeem.
Maar nu zit ik met een probleem.
IN "Postvak in" staat er voor ieder bericht een checkbox en onderaan een knop "Verwijder" (zoals hier).
Maar ik heb totaal geen idee hoe ik al die geselecteerde kan verwijderen, maw hoe ik kan zien welke geselecteerd zijn en welke niet.
Hoe doe je dat? Of hoe begin je daaraan?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde alle berichten in een for-lus zetten en dan contoleren of checkbox op ON staat
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Je maakt een array in HTML door de checkboxes zo te makenrnrn[code]rninput type=checkbox name=verwijderen[] value=php echo $row['id']; rn[code]rnrnDan doe je in het script waar je de PMs verwijdert deze queryrnrn[code]phprnDELETE FROM pms WHERE id = IN( . implode(',', $_POST['verwijderen']) . );rn[code]rnrnrnNatuurlijk moet je bij die query ook nog kijken of de berichten wel van de ingelogde user zijn. )
Offline webstab - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van webstab PHP ver gevorderde [code]mysql_query(DELETE FROM pm WHERE id = . (implode(',', $_POST['verwijderen'])) . ) or die (mysql_error());[code] rn[quote]You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '7' at line 1[quote] rnAls ik één bericht selecteer lukt het,vanaf 2 of meer krijg ik deze error
Offline cowbeast - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van cowbeast Onbekend Check dit even! -- httpwww.sitemasters.bepagina=scriptsscripts&cat=20&id=113 cool
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s