login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Php-fusion install.php geeft error

Offline prass - 23/02/2005 18:53
Avatar van prassNieuw lid Heeyz ik heb het cms van php-fusion gedownload en alles gechmod wat nodig is en upgeload maar nu geeft mijn install deze error :
Fatal error: main(): Failed opening required 'fusion_themes/Prometheus/theme.php' (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free/tripod/nl/p/r/a/prassje/htdocs/phpfusion/install/install.php on line 13

Wat betekent dit ?? En wat te doen ?

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid rnHeb je ALLES geupload want het theme.php vind ie nietrnrnEDIT, net iets eerder 
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van numlockrond Onbekend waarschijnlijk bestaat fusion_themesPrometheustheme.php niet.rnrnEdit net te laat..
Offline prass - 30/11/1999 00:00
Avatar van prass Nieuw lid Ik heb ze wel degelijk geupload en ze staan er allebei ..rnen ik had ook al een ander theme geprobeerd en ook dat deed die niet ..
Avatar van vinTage Nieuw lid datamembersfreetripodnlpraprassjehtdocsphpfusionrnrnMoest je dat zelf ingeven rnZo ja, dan moet je dat volgens mij leeg laten.(of alleen de map mss phpfusion)rn(ik denk maar hardop hoor, ik ben geen php held)
Avatar van prass Nieuw lid Ik heb nergens wat ingevuld nog ook geen db gegevens want dit stond niet in de readme file die erbij zat .. Maar wat betekent dit dan rndatamembersfreetripodnlpraprassjehtdocsphpfusionrnrnEn wat bedoelt die error hiermee rn(include_path='.dataapachephpmmp_lib') rnrnDat vroeg ik me ook af ..
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde mappen ook geschmod
Avatar van vinTage Nieuw lid geen db gegevens ingevuld, dat MOET toch rnrn[quote]datamembersfreetripodnlpraprassjehtdocsphpfusionrninstallinstall.php[quote]rnDat is het path wat hij afgaat naar je instal.php
Avatar van prass Nieuw lid @remy Ja mappen gechmod rn@vinTagernrnNee nergens db gegevens ingevuld ik heb wel een fusion_config.php en die heb ik ook gechmod maar dit bestand is helemaal leeg moet ik hier niet mijn db gegevens zelf inzetten of gaat dat via de installl.php rn
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid hmm ik weet het ook niet precies, maar het lijkt me wel logisch dat het moet in je config, mss is er in die installer een soort functie ingebouwd dat je het moet doen tijdens je instalatie.rnVandaar dat je die config ook moest chmodden denk ik.
Avatar van prass Nieuw lid Ik ben nu alweer een stuk verder ik ondekte een paar fouten.. rnNu zegt die dit [code]Fatal error main() Failed opening required 'fusion_languagesinstall.php' (include_path='.dataapachephpmmp_lib') in datamembersfreetripodnlpraprassjehtdocsphpfusioninstallinstall.php on line 57[code] rnrnEn dit staat in dit stuk van mijn script [code]if ($_POST['stage'] 1) {rn require fusion_languages.$_POST['site_language'].install.php;rn}rnif ($_POST['stage'] 4) {rn require fusion_config.php;rn if (@dbconnect($dbhost, $dbusername, $dbpassword, $dbname)) { $dberror = ; } else { $dberror = 1; }[code] rnrnZit er een fout in
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.205s