login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

CMS Van Toppe.nl

Offline prass - 22/02/2005 21:23 (laatste wijziging 22/02/2005 21:23)
Avatar van prassNieuw lid Heeyz Ik heb wat problemen met het Content Management Systeem van toppe.nl Is iemand bekend met dit CMS ???

ZOu het erg fijn vinden als men reageert En als niemand bekend is post ik hier later mijn probleem dan ..

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ikkedikke - 30/11/1999 00:00
Avatar van ikkedikke PHP expert wat is je probleem precies
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid [quote]En als niemand bekend is post ik hier later mijn probleem dan ..[quote]rnrnPost het gewoon direct...
Offline prass - 30/11/1999 00:00
Avatar van prass Nieuw lid Okeey hier is mijn probleem Op toppe.nl is een cms te downloaden die ik heeel graag wil hebben Ik heb alles gedownload en de global.php aangepast met mijn eigen db gegevens en alles upgeload naar me dir en toen de install gedraaid en hij zei dat hij alles goed had geinstalleerd en idd alle tabellen staan netjes in me db Maar ! Als ik nu de index.php open zegt die Er is iets mis met je Database , Maar dat kan niet aan mijn eigen db liggen want mijn andere scripts draaien wel gewoon ik weet ook niet welke code ik hier moet zetten omdat ik niet weet in welke file de fout zou zitten en het zijn er ook nog eens superveel .. Dus ik wacht op antwoord wat te doen ..
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Maarten Erelid Dus als ik het goed heb begrepen (in het Nederlands)rn- Je hebt het CMS succesvol geïnstalleerd (de tabellen zijn aangemaakt etc).rn- Wanneer je index.php wilt bewerken krijg je de error Er is iets mis met je database.rn- Je andere scripts werken wel nog, dus daar is niks mis mee.rnrnKlopt dat
Offline prass - 30/11/1999 00:00
Avatar van prass Nieuw lid Dat klopt ja
Avatar van Maarten Erelid Jeuij.rnrnEn heb je al eens naar die Toppe gemaild ofzo Zij zullen het wel weten zeker
Offline prass - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van prass Nieuw lid Ja maar de reactie daar duurt ook jaren maar ik vond wel een post op het forum van hun met iemand die hetzelfde probleem had ..rnMijn code is nu dit rn[code]phprnob_start();rnsession_start();rnrnDB Connectiernmysql_connect(localhost, justesphp, );rnmysql_select_db(justesphp_nl_db);rn[code] rnrnEn daar zeggen ze dat ik dit moet proberen maar wat is het verschil [code]php rnmysql_connect(localhost, gebruikersnaam) rnmysql_select_db(nadorcity_nl_db); rn [code] rnrnOf deze [code]pp rn@mysql_connect(localhost, Gebruikersnaam, Wachtwoord); rn@mysql_select_db(database_naam); rn [code] rnZit er een verschil in
Avatar van Maarten Erelid [code]mysql_connect(localhost, justesphp,);rnmysql_select_db(justesphp_nl_db);[code]Probeer het zo dan eens...
Offline prass - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van prass Nieuw lid Nee hoor gewoon nog steeds hetzelfde srnrnMaar ik ga nu 1 versie eerder downloaden van het cms van toppe en kijken wat we dan krijgen ..rnrnLukt het niet dan post ik verder .. Alvast bedankt weerrnrnWeer precies hetzelfde .... Wat nu rnrn[b]pissed-off admin edit[b] gebruik de editknop...
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend zoals (deels) al eerder gezegd als jij een mislukt script download van een of andere site en je hebt daar problemen mee dan moet je het gewoon daar vragen.rnrnWij kunnen hier ook alleen maar wat gaan gokken en je kunt ook moeilijk 30 bestanden hier posten en die door ons laten bekijken.rnrnMisschien kun je beter een ander cms nemenrnhttpwww.opensourcecms.com
Offline nathanael - 30/11/1999 00:00
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
je kan ook eens op [url=httpwww.drupal.org]drupal.org[url] kijken...rnrnhier vindt je nog allerlei modules die je kan downloaden. En het is heel makkelijk te installerenrnrn^^
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s