Nieuw lid |
|
Ik heb het even in een bestand gezet, zodat we niet zoveel met die include file lopen klooien. Ik heb wel wat aanpassingen verricht, die in mijn ogen alleen maar de goede kant uit gaanrnrn[code]phprninclude(connectdb);rnif (!empty($_POST)){rn $link = $_POST[link];rn $beschrijving = $_POST[beschrijving];rn $query = SELECT from document;rn $result = mysql_query($query) or die (FOUT . mysql_error());rn if (mysql_num_rows($result) 0) {rn $tekst = Het registreren is niet gelukt;rn die($tekst);rn }else{rn $query= INSERT INTO document (link,beschrijving) VALUES ($link, $beschrijving);rn $result = mysql_query($query) or die (FOUT .rn mysql_error());rn $tekst = Het registreren is gelukt. Klik om naar het overzicht te gaan;rn die($tekst);rn }rn}rnrnhtmlrnheadrntitleInsert.phptitlernheadrnbodyrnform name=form1 action=php echo($_SERVER[PHP_SELF]); method=POST rnBeschrijving input type=text name=beschrijvingbr rnLink input type=file name=linkbrbr rnINPUT TYPE=submit VALUE=Insert name=submit rnbodyrnhtml[code]rnEn toch geeft hij aan Het registreren is niet gelukt. ziet iemand de fout |