login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

competitie manager systeem

Offline justes - 20/02/2005 16:47

ik en een vriend van mij gaan een voetbal manager site maken.
Wat wij nodig hebben is een systeem waarmee mensen veranderingen aan pagina's aan kunnen brengen vanaf hun eigen computer, via internet op de site zelf. En dat niet iedereen aan andermans pagina's kan zitten klooien, dus iedereen heeft 1 eigen stukje op de site die ze zelf kunnen bewerken..
heeft iemand een systeem/script of idee, erg bedankt alvast
(script waarbij we niet hoeven te chmodden graag maar des noods wel):P

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn1 - 30/11/1999 00:00
Avatar van Stijn1 Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Hehe, gekke mensen tegenwoordig... 'we gaan een voetbal manager site [b]maken[b]' Hoe wil je dat gaan doen als je zelf niet kan scripten s
Offline justes - 30/11/1999 00:00
Avatar van justes Nieuw lid nou wij hebben al een site gehad, met het hele spel werkend maar we zijn ermee gestopt omdat het te veel werk was dus nu willen we 1 script hebben de rest hebben we al die ons kan helpen bij het verwerken van allerlei zaken...en alsj e niks zinnings te melden hebt reageer dan niet..s
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van numlockrond Onbekend als je er zelf geen idee van hebt hoe je een website maakt, hoe bepaal je dan wat zinnig is (ja, oké als iemand blabla schrijft...).rnrn[quote]ik en een vriend van mij gaan een voetbal manager site maken.[quote] Dat is dus niet waar, je wilt een kant-en-klare site en jullie veranderen alleen de content en daarvoor zoek je nu een CMS.rnrnEr bestaan genoeg CMS'en, maar als je er 1 wilt met een speciaal voetbal manager systeem (of hoe je het ook noemt) wordt het iets moeilijker denk ik.rnDat zul je waarschijnlijk zelf moeten maken, maar dat kan je niet, dus moet je het laten doen en dat gaat je geld kosten (heb geen interesse trouwens).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s