login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Export

Offline lays - 19/02/2005 22:10
Avatar van laysLid Ik zit met een probleem en ik kon het niet gevonden krijgen op het www en ook niet op het forum, ik zou graag willen weten hoe ik een export van een mysql server zoals in phpadmin op mijn scherm kan krijgen?
Wat ik wil doen is de struktuur van een tabel op mijn scherm toveren, iemand een goed idee hoe?
Ik kan de inhoud copieren zover ben ik al, moet alleen de struktuur nog hebben, wat er dus dadelijk gedaan word in mijn php script copieer van mysql server 1 bepaalde tabellen naar mysql server 2 en wil dat niet steeds met phpmyadmin doen maar voorgeprogrameerd in mijn php site die meer dingen van mijn server beheerd.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend 2 mogelijkhedenrnrn1. bestudeer de code van phpmyadminrn2. (makkelijker) kijk naar [url=httpnl3.php.netmanualnlref.mysql]de functies voor mysql[url]
Offline lays - 30/11/1999 00:00
Avatar van lays Lid en als je de code van phpmyadmin heel erg ingewikkeld vind en er niet uit komtrnen met de functies van mysql niet voldoende zijnrnbv mysql_field_type geeft ipv varchar -- string terug en dat pikt mysql niet.
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van numlockrond Onbekend volgens mij is er geen andere manier dan die functies, maar daarvoor zou je toch de code van phpmyadmin moeten bekijken. Moet je idd goed de tijd voor nemen.rnrngeeft hij bij char ook string als dat niet zo is kun je natuurlijk string vervangen door varchar. Als dat wel zo is kun je dat natuurlijk ook gewoon doen, want wanneer gebruik je nou charrnje kunt ook kijken of mysql_fetch_field() iets anders als type geeft.rnrnEn als het met die functies echt niet lukt en je snapt de code van phpmyadmin niet, dan moet je het toch handmatig doen of je moet het geluk hebben dat iemand dit al eens heeft gedaan of dat iemand zin heeft om voor jou de phpmyadmin code door te spitten (lijkt me onwaarschijnlijk).
Offline barry - 30/11/1999 00:00
Avatar van barry PHP interesse Wat wil je precies doen dan
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.154s