login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Vraagje:

Offline DragoWing - 18/02/2005 20:50
Avatar van DragoWingNieuw lid Hiya, ik heb een vraagje:

Ik heb een Webfanaat gedownload alleen ik kom er niet uit en die gast die het ook heb lukt het niet om mer te helpen, ik krijg deze error: Warning: main(/home/websites/www.gamerzzz.nl/include/downpage.inc.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/gamerzzz/public_html/Webmasters/include/include.inc.php on line 66

Fatal error: main(): Failed opening required '/home/websites/www.gamerzzz.nl/include/downpage.inc.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /usr/home/gamerzzz/public_html/Webmasters/include/include.inc.php on line 66

kan iemand me helpen plz?

ik dank u hartelijk

Mvg DragoWing

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van BigBug PHP expert Hij kan hem niet openen, omdat die bestanden niet bestaan...rnrnErrors lezen is toch niet zo moeilijkrn [quote]failed to open stream [b]No such file or directory[b] in usrhomegamerzzzpublic_htmlWebmastersincludeinclude.inrnc.php[quote]
Offline Zerato - 30/11/1999 00:00
Avatar van Zerato Onbekend euh bigbug hij weet z'n core pad en core url niet
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert [quote]euh bigbug hij weet z'n core pad en core url niet[quote] rnrnHoe weet jij dat
Offline DragoWing - 30/11/1999 00:00
Avatar van DragoWing Nieuw lid hij = diegene die me holp P
Offline Zerato - 30/11/1999 00:00
Avatar van Zerato Onbekend duh ik heb het script zelfp
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend ik weet niet wat je met core pad en core url bedoelt, maar kijk eens naar de 2 paden in de foutmeldingen.
Avatar van DragoWing Nieuw lid Ik heb nog 1 vraagje Alles is gelukt maar als je wilt registreren stuurt ie geen mail S weet iemand het probleem
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend tuurlijk niet. moeten we je serverpc hacken om te kijken naar je configuratie en scripts ofzo
Avatar van DragoWing Nieuw lid nou sorry hoor, misschien wisten jullie het wel, TjeeZ er moet toch een reden voor zijn en jij hoet niet zo te snauwen hoor ik vraag alleen maar wat
Offline Rens - 30/11/1999 00:00

Crew algemeen
Heb je je php.ini goed gesetrnsmtp_server en email adresrnAls je dat niet doet, stuurt hij inderdaad geen email...rnrnDus open je php.ini, ga op zoek naar smtp_server, vul daar je smtp_server in.rnNet iets erboven staat een regeltje waar je je email adres in kunt vullen.rnVul die ook in, sla je php.ini op en herstart apache en sow.rnrnDan zou het moeten werken...
Avatar van DragoWing Nieuw lid sorry maar ik zie nergens php.ini staan S
Offline Rens - 30/11/1999 00:00

Crew algemeen
Hmmz, je hebt hem online staanrnOf local op je eigen serverrnAls hij online staat, moet je ff contact opnemen met je host.rnMisschien laten ze het niet toe dat je emails verstuurd.rnrnAls hij local draait, zul je je php.ini in de map vinden, waarin je php hebt geinstalleerd.
Avatar van DragoWing Nieuw lid hmz, ik eb em online staan ja alleen bij me host staat het goed ik heb namelijk ok een WarGame online staan maar die werkt perfect ermee S ik snap er niets van hoor......rnrndit heb ik altijd en bij iedereen werkt het gewoon behalve bij mij vind het vaag
Offline master666 - 30/11/1999 00:00
Avatar van master666 Lid er zit een probleempje in de layout bij dit topic, hij wordt uitgerokken, wss door een te lang 'woord'
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s