login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Select select niet alles

Offline lau - 14/02/2005 19:58 (laatste wijziging 14/02/2005 20:29)
Avatar van lauHTML interesse Ik heb een nieuwsscript die gegevens uit de database haalt en deze op de site weergeeft.
Het weergeven op de site doet ie goed.. maar als ik het online wil wijzigen in een form geeft hij de eerste woordjes weer en vergeet de woorden die na de spatie van eerste woordje komt.

Selecteren dmv: (is maar een stukje code)
  1. <?php
  2. $id = $_GET['id'];
  3. $sql = mysql_query("SELECT titel, bericht FROM nieuws WHERE id = '$id'");
  4. $fetch = mysql_fetch_assoc($sql);
  5.  
  6. $titel = $fetch['titel'];
  7. $bericht = $fetch['bericht'];
  8.  
  9. echo "<form action='".$_SERVER['PHP_SELF']."?no=".$i."&amp;id=".$id."&amp;act=3&amp;confirm=1' method='post' enctype='multipart/form-data'>
  10. <h3>Nieuws wijzigen</h3><hr>
  11. <label>Titel</label>
  12. <br>
  13. <input name='titel' type='text' id='titel' value=".$titel." disabled>
  14. <br><label>Bericht<br>
  15. <textarea name='bericht' cols='70' rows='8' id='bericht'>".$bericht."</textarea>
  16. <br>
  17. <input name='Add' type='submit' id='Add' value='Wijzigen'>
  18. <input type='reset' name='Reset' value='Wissen'>
  19. </label>
  20. </form>";
  21. ?>

Voorbeeld op:
(weggehaald wegens veiligheidsmaatregelen op mijn server)

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert Staat er wel meer in de DBrnrnWat zou er op index.php moeten staan (test dit zooirnMap Geschreven op 14-02-20rnrntestasdf)rnrndit staat er nu.rnrnen als ik op wijzigen klik staat dat er ook.rnrndus wat is het probleemrnstaat er nog meer in de db (behalve testasdf)rnrnwat staat er dan
Offline lau - 30/11/1999 00:00
Avatar van lau HTML interesse Het gaat om de titel bij wijzigen....rnKrijg je bij wijzigen test dit zooi volledig of alleen test in dat disabled veld.rnrnIk krijg dus alleen test te zien bij wijzigen terwijl er eigenlijk test dit zooi moet staan bij ID 2.
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert o.rnrnKijk dan maar eens in je bron.rnrn[code]titel' value=test dit zooi disabled[code] rnrnje moet er dus omheen zetten.rnrn[code]rnphprn$id = $_GET['id'];rn$sql = mysql_query(SELECT titel, bericht FROM nieuws WHERE id = '$id');rn$fetch = mysql_fetch_assoc($sql);rn rn $titel = $fetch['titel'];rn $bericht = $fetch['bericht'];rnrn echo form action='.$_SERVER['PHP_SELF'].no=.$i.&amp;id=.$id.&amp;act=3&amp;confirm=1' method='post' enctype='multipartform-data'rn h3Nieuws wijzigenh3hrrn labelTitellabelrn brrn input name='titel' type='text' id='titel' value='.$titel.' disabledrn brlabelBerichtbrrn textarea name='bericht' cols='70' rows='8' id='bericht'.$bericht.textarearn brrn input name='Add' type='submit' id='Add' value='Wijzigen'rn input type='reset' name='Reset' value='Wissen'rn labelrn form;rnrn[code]
Offline lau - 30/11/1999 00:00
Avatar van lau HTML interesse Haha... vergeten PrnHarstikke bedankt..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.287s