login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Plaatjes uploaden

Offline aXiP - 12/02/2005 18:11
Avatar van aXiPNieuw lid ik heb nu dus een script waarmee ik auto's kan toevoegen in een database en weer weergeven. Maar ik wil dat je ook een plaatje kan toevoegen, Hoe moet ik dit doen

bvb bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)

Crew algemeen
Een extra veld erbij doen, waarin de link naar het plaatje komt.rnDan hoef je alleen maar iets als dit voor het weergevenrnimg src='.$aFetch['plaatje'].'rnEr van uitgaande dat je $aFetch gebruikt bij de while loop.rnrnedit Voor het uploaden van de plaatjes kun je denk ik het beste kijken in een foto-album script met upload functie.
Offline aXiP - 30/11/1999 00:00
Avatar van aXiP Nieuw lid kun je dit rnrnimg src='.$aFetch['plaatje'].'rnrniets uitgebreider uitleggen...rnrnrnbvb bedankt
Offline Duikboot - 30/11/1999 00:00
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Een uploadscript erbij in bouwen (zijn hier wel tussen de scripts te vinden)
Offline Rens - 30/11/1999 00:00

Crew algemeen
Met dat aFetch gedoe heb ik het over je while loop.rnrn[code]PHPrn$sQuery = SELECT iets FROM tabel;rn$rResult = MySQL_Query($sQuery) or die(MySQL_Error());rnwhile($aFetch = MySQL_Fetch_Assoc($rResult))rn{rn echo $aFetch['iets'].BR;rn}rn[code]
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s