login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Php AND Mysql vraagje

Offline Darki3 - 11/02/2005 15:20
Avatar van Darki3Nieuw lid Beste,

Ik ben bezig met school project en daarvoor moeten wij soort poule systeem maken maar dan met geen voetbal poule maar een economische inhoud

Nu is dit mijn probleem:
Als eerste moet je mijn sql query als volgt zien (voetbal voorbeeld):

a1 b1 c1 d1 f1 g1
ajax 1 0 2 3 5 7
psv 3 2 3 4 5 5
feynoord 4 4 4 4 4 4

Maar nu komt het ik wil de volgende output eignelijk hebben:

a1 b1 c1 d1 f1 g1
ajax 1 0 2 3 5 7
psv 3 2 3 4 5 5
feynoord 4 4 4 4 4 4

Nu is het probleem niet om dit netjes in tabel te krijgen of zo maar om deze output te kunnen generen.

Ik zou het echt super vinden als iemand mij wil uitleggen hoe je dit doet !
^^
Mensen reageer aub op de vraag en niet en post aub geen onzin !

Alvast bedankt

Jan-Willem Driessen

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline twopeak - 30/11/1999 00:00
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Als jij nu eens begon met geen onzin te posten je vraag is volledig onduidelijk.[quote]Als eerste moet je mijn sql query als volgt zien (voetbal voorbeeld)rnrna1 b1 c1 d1 f1 g1rnajax 1 0 2 3 5 7rnpsv 3 2 3 4 5 5rnfeynoord 4 4 4 4 4 4[quote]en wat voor een query is dat een select queryrndie laatste lijn lijkt mij meer een delete query!!!rnrnen je output is juist hetzelfde als je query! maar... wat doe je dan met de resultaten van je query
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert Wat heb je al en wat wil jern- een DB-structuurrn- een voorbeeld in html
Offline Darki3 - 30/11/1999 00:00
Avatar van Darki3 Nieuw lid Zal een ander voorbeeld geven zo ziet de db eruit in PHPMYADMIN dus de structuurrnrn 90 120 160rnmercedes 3 2 3rnvolvo 2 1 2rnford 3 3 1rnpeugot 3 3 3 rnrnZo ziet het er zeg maar uit. Ik zal het effe uitleggen Als ik bijvoorbeeld voor 90 maanden een mercedes wil huren kost het me bijvoorbeeld 3 euro per dag ! rnrnNu is dit mischien een beetje verwarrend maar ik wil dus wat ik PHPMYADMIN in een tabel heb zoals hierboven zeg maar met php script bepaald output ook laten zien op het scherm zodat mensen gewoon duidelijk zien hoeveel het kost per dag ! rnrnIn de tabel staan nog meer dingen en die mogen ze niet zien dat komt omdat we deze importeren van een ander progamma en dat progamma heeft die waardes nodig.rnrnWat wil ik nu in het kort rnrn- Ik wil dus bepaalde output van de tabel maar mij lukt het niet om zeg maar alles te krijgen wat ik wil zoals hierboven met mercedes mij lukt het wel om mercedes en dan voor bijvoorbeeld 90 dagen te laten zien maar niet voor de andere mogelijkheden terwijl dat wel moet kunnen !rnrnrnMvgrnJan-Willem Fhij
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.197s