Lid |
|
Ik dacht, ik verklein het probleem naar een klein stukje code om het duidelijk te maken. Helaas heb ik het niet duidelijk genoeg gemaakt. Dus ik zal de hele code plaatsen:
plaatscode.php
Het gaat in de class fout op elke regel dat mysql wordt aangeroepen.
Ik hoop dat het zo duidelijker wordt.
In deze class krijg ik de volgende errors: (dezelfde als in mijn eerste post, alleen vaker)
arning: mysql_query() [function.mysql-query]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /public/sites/www.domain.nl/classes/user.class.php on line 21
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /public/sites/www.domain.nl/classes/user.class.php on line 21
Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /public/sites/www.domain.nl/classes/user.class.php on line 22
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /public/sites/www.domain.nl/classes/user.class.php on line 30
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /public/sites/www.domain.nl/classes/user.class.php on line 30
Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /public/sites/www.domain.nl/classes/user.class.php on line 31
elk ander opbouwend commentaar over de code is uiteraard ook welkom. Ik sta altijd open om nieuwe dingen te leren |