login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Weer een rotfout :s

Offline Johaninho - 17/09/2004 14:12 (laatste wijziging 17/09/2004 14:16)
Avatar van JohaninhoNieuw lid Hallowa alweer,

Wel nu, ik zit met het volgende probleem, ik heb zopas alles over gezet op mn webhost (www.j-design.be => gehost door thefast.be)
(let nog niet op de layout, want die werkt nog lang niet zoals ze hoort te werken.)
dit is mijn fout:
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a2246bdr/public_html/home.php on line 62

Nogthans werkt alles op mijn eigen pc zoals het hoort, ik heb op mn pc het phptriad packet gebruikt. (wss wel meerdere mensen hier.)

Ik heb de volledige tabellen correct overgenomen op mn webhost.
Ook heb ik mn dbconnect.php (wat ik dus gebruik om mn databaseconnectie in te zetten aangepast ==> ww en gebruikersnaam.) toch werkt het niet?

Ook krijg k bij het klikken van mn admin button (waar ik normaal dus hoor in te loggen volgende fout:

Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'johan@localhost' (Using password: YES) in /home/a2246bdr/public_html/logcontrole.php on line 20
Access denied for user: 'johan@localhost' (Using password: YES)

wat er dus bij mijn weten op wijst dat er iets niet klopt in de opgegeven paswoorden terwijl alles klopt (ben ik echt wel zeker van.) en zoals al reeds vermeld,... alles werkt op mn eigen systeem...(mn eigen server dus )

Kan iemand me mss zeggen waar het eventueel aan zou kunnen liggen?
Op dit moment ben ik eerlijk gezegt radeloos. Want webhosting is niet al te goedkoop voor een student en als ik het dan nog niet tegoei aan het bollen krijg is het al helemaal erg.

Greetz

J.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline infinity - 17/09/2004 17:41
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
misschien meot je iets anders dan localhost gebruiken dat heb ik ook bij mij host bij pcextreme.nl daar gebruiken ze ipv localhost : db.pcextreme.nl dus meot je even bij hun na vragen
Offline Hans - 17/09/2004 18:01
Avatar van Hans HTML beginner wel, die error dat je niet kan verbinden met je db is imo omwille van gewoon verkeerde gegevens. Ik denk niet dat je loginnaam 'johan' gaat zijn, in de meeste gevallen is dit de naam van je site of daar een stuk van.
Controleer iig je gegevens.

dat die fetch_Array een fout geeft ligt imo aan een fout in je query.
Offline Johaninho - 17/09/2004 18:58
Avatar van Johaninho Nieuw lid weet iemand waar ik mn create query van mn databases kan opvragen zodat ik zeker ben dat deze juist het zelfde op de server worden overgenomen?

Greetz

J.
Offline Maarten - 17/09/2004 20:01
Avatar van Maarten Erelid PHPMyAdmin?
Offline Johaninho - 17/09/2004 20:10
Avatar van Johaninho Nieuw lid mja idd in phpmyadmin, maar ik wist niet waar maar ik heb het na alles aan te klikken gevonden

Greetz

J.

admin: sluit topic maar 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s