Je {} zitten volgens mij wel goed, FrankL is enkel een beetje verward geraakt omdat je hier geen vaste structuur in gebruikt hebt denk ik (zeker bij grote scripts raad ik je aan om ordelijk te coderen).
Als ik op "toon output" klik, staat dit wel in je broncode te lezen:
Die 2 dingen zijn afkomstig van regel 56 en 74. Gezien hij voor de rest niks weergeeft, moet $aantal op regel 62-63 elke keer 0 zijn, en zit er dus een foutje in je $_POSTs.
de $_POST array kan je het best debuggen door op bvb lijn 60 dit te plaatsen:
Ik raad je overigens aan om van Coca Cola , Martini Gold en Koffie Warm - Cola, Martini en Koffie te maken. Als ik je script uitvoer op mijn localhost geeft hij errors omdat hij de invoervelden Coca Cola_aantal gaat splitsen tussen Coca als variabele en Cola_aantal als standaard iets(don't know why;))
Het script zoals je het nu hebt op fhcs.be werkt, hij laat zien: array(), dat moet je weghalen doormiddel van die else, en op de pagina met totaal telling zie je nog wat er in de array staat, dat moet je weghalen doormiddel van print_r($post); weg te halen;)
Als het bij mij op localhost werkt dan moet het toch ook wel bij jou lukken neem ik aan
Het script zoals je het nu hebt op fhcs.be werkt, hij laat zien: array(), dat moet je weghalen doormiddel van die else, en op de pagina met totaal telling zie je nog wat er in de array staat, dat moet je weghalen doormiddel van print_r($post); weg te halen;)
Als het bij mij op localhost werkt dan moet het toch ook wel bij jou lukken neem ik aan
ik denk dat het aan regel 71 tm 74 ligt, die $DrinkRow moet mss iets anders zijn in regel 71 ?
Je array "$dranken" is leeg, en je foreach heeft dus niets te doen.
Op regel 61-64 ga je doorheen je database gegevens, maar je doet er niets mee (wat je op bvb regel 26 wel gedaan hebt).
Ik heb je code even herschreven voor je, met een -voor mij persoonlijk- beter gebruik van enter en tabulaties (helaas heeft plaatscode.be het wel een beetje aangepast )
Ik heb je code ook "vereenvoudigd", ik heb de code waar je je database uitleest buiten je if-else loops gezet omdat je ze altijd gebruikt. Als je ze ooit moet aanpassen, moet je ze nu nog maar op 1 plaats aanpassen ipv op 2. Dit heeft normaal ook het probleem van de lege array opgelost.
Je array "$dranken" is leeg, en je foreach heeft dus niets te doen.
Op regel 61-64 ga je doorheen je database gegevens, maar je doet er niets mee (wat je op bvb regel 26 wel gedaan hebt).
Ik heb je code even herschreven voor je, met een -voor mij persoonlijk- beter gebruik van enter en tabulaties (helaas heeft plaatscode.be het wel een beetje aangepast )
Ik heb je code ook "vereenvoudigd", ik heb de code waar je je database uitleest buiten je if-else loops gezet omdat je ze altijd gebruikt. Als je ze ooit moet aanpassen, moet je ze nu nog maar op 1 plaats aanpassen ipv op 2. Dit heeft normaal ook het probleem van de lege array opgelost.
ik heb je code geupload naar http://fhcs.be/index4.php en je ziet dat je drop list niet goed staat en nog steeds geen output mvg